کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد انجام گرفت

کار زیبای دهیاری تلخسرو بویراحمد در روز طبیعت (+ تصاویر )

13 فروردين 1402 ساعت 18:25

دهیار و اعضای شورای اسلامی تلخسرو شهرستان بویرحمد بین طبیعت‌گردان در روز 13 فروردین روز طبیعت کیسه زباله توزیع کردند.


دهیار و اعضای شورای اسلامی تلخسرو شهرستان بویرحمد بین طبیعت‌گردان در روز 13 فروردین روز طبیعت کیسه زباله توزیع کردند.
به گزارش کبنا، دهیار و اعضای شورای اسلامی و کارگران دهیاری تلخسرو بخش مرکزی شهرستان بویراحمد از ساعت 7 صبح امروز ( 13 فروردین روز طبیعت) در خروجی جاده قدیم شیراز، اقدام به توزیع پلاستیک زباله بین خانواده‌هایی می‌کردند که قصد داشتند این روز را در طبیعت سپری کنند.
شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ با حضور در این‌ ایستگاه از این اقدام دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستای بزرگ تلخسرو تشکر کرد و در این خصوص از همه گردشگران و مسافران و میهمانان طبیعت در این روز خواست تا در حفظ محیط زیست تلاش کنند و هرکس به هر طریق می‌تواند به سالم‌سازی محیط در این روز کمک کند.
مهدوی مطلق در خصوص خودرو‌هایی که در محیط‌های مختلف شهری و روستایی و ورودی شهر‌ها و روستا‌ها، زباله و نخاله ر‌ها می‌کنند، اظهار داشت: با این خودروها برخورد قانونی خواهد شد و تاکنون چندین خود رو نیز متوقف و به پارکینگ‌ها فرستاده شده است.
وی با بیان اینکه گشت‌های نامحسوسی از سوی دهیاران کار شماره‌برداری خودرو‌های متخلف را انجام می‌دهند، گفت: از عموم طبیعت دوستان می‌خواهیم که شماره خود رو‌هایی که نسبت به محیط زیست با رها‌سازی زباله بی‌رحمی می‌کنند و زندگی طبیعی مردم و محیط را به خطر میاندازند، را یادداشت و به محیط زیست و یا بخشداران و حتی اگر شده به فرمانداری تحویل دهند.
فرماندار بویراحمد تاکید کرد: با هماهنگی به عمل آمده با مراجع قانونی چنین خودرو‌هایی توقیف و جریمه خواهند شد و اگر ناوگان عمومی باشند امتیاز آن‌ها سلب خواهد شد و تاکنون چندین خودرو متوقف و جریمه شده است.


کد مطلب: 460527

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/460527/2/کار-زیبای-دهیاری-تلخسرو-بویراحمد-روز-طبیعت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1