کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش توسعه اقتصادی منطقه‌ای «لیشتر»/ طعنه سیاسی «تاجگردون» به وزیر / واکنش وزیر به شاعر بومی (+تصاویر)

11 فروردين 1397 ساعت 11:43


همایش فرهنگی اجتماعی و توسعه اقتصادی منطقه‌ای لیشتر با حضور وزیرارتباطات فناوری و اطلاعات، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در دشت لیشتر گچساران برگزار شد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: یکی از افتخاراتم درمجلس شورای اسلامی این بود که از جناب "آذری جهرمی" وزیرارتباطات در چندجلسه اولی که با ایشان داشتم، احساس کردم که جمهوری اسلامی و دولت محترم باید به جوانان اعتماد کند.
غلامرضا تاجگردون افزود: جوان پخته‌ای همچون آذری جهرمی که در این مدت کم نشان داد که پختگی لازم را دارند و ان شاءالله خداوند کمک کند که در همین مسیر خوب جلو بروند البته به شرطی که رقیب بنده در انتخابات ریاست جمهوری نشوند که جناب آذری جهرمیان شاءالله رئیس جمهور چند دوره بعد خواهند بود.
در ادامه برنامه یکی از شاعران محلی در جایگاه همایش قرار گرفت و به سرودن اشعار در وصف وزیر ارتباطات و نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت پرداخت و در قسمتی از اشعار خود این بیت «مهندس آذزی جهرمی نخبه آگاهه...عملش وسنش نیخره خدا گواهه» را سرود.
محمدجواد آذری جهرمی، وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش فرهنگی اجتماعی و توسعه اقتصادی منطقه‌ای لیشترگفت: مشکل اساسی برخی از عقب ماندگی‌ها درکشور این است که این اصل را فراموش کردیم که شجاعت، قدرت، جسارت و تغییر در جوانان ماست و این موضوع مهمی است و همه کسانی که برای این کشور افتخار آفریدند و تمام کسانی که از این مرز و بوم با این "برنوها" دفاع کردند و جانشان را دادند و نیز شهدای ما و قهرمانان وطن ما همه در سن جوانی بودند.
آذری جهرمی تصریح کرد: آقای تاجگردون که امروز افتخار این دیار و نیز وطن ما هستند، تمام قوت و توانشان درجوانی شان بوده است  که البته الان هم جوان هستند و هم درمجلس و در نظام بودجه ریزی و درحمایت از دولت که همواره منتخب مردم بودند تلاش کرده‌اند و توسعه و اثری که ایشان در این شهر و دیار داشته‌اند به چشم می‌بینید و نیازی هم به توصیف ندارد.
گفتنی است: حضور کورش بیگدلی مدیرکل مالیاتی استان چهار محال و بختیاری که از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد و اهل دهستان لیشتر شهرستان گچساران می‌باشد یکی از نکات این همایش بود.
 
 

---------------------------------------
گزارش و عکس از حبیب قلندری


کد مطلب: 328686

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/328686/2/همایش-توسعه-اقتصادی-منطقه-ای-لیشتر-طعنه-سیاسی-تاجگردون-وزیر-واکنش-شاعر-بومی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1