کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم کلنگ‌زنی آبرسانی به اراضی تنگ انگشترک و آبرزی خیرآباد + حاشیه‌های جالب / حرکت زیرکانه تاجگردون / صحبت‌های کنایه آمیز مجری (+تصاویر)

11 فروردين 1397 ساعت 8:00


 
مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح تامین آب از سد کوثر به اراضی تنگ انگشترک و آبرزی خیرآباد با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، معاون حفاظت بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب کشور، معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در جوار امام زاده قطب الدین (ع) خیرآباد برگزار شد.
پایگاه خبری کبنانیوز ضمن پوشش خبری این مراسم، نتوانست به راحتی از کنار حاشیه‌های جذاب این مراسم کلنگ زنی عبور نماید.
ابتداء مسئولان با حضور در گلزار شهداء منطقه به جایگاه شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
*مراسم کلنگ زنی همچون بیشتر جلسات با یک ساعت و ۵۵ دقیقه تاخیر داشت و با تلاوت قرآن و سرود ملی کشورمان شروع شد.
*سخنران اول مراسم مدیرعامل همیشه خندان آب منطقه‌ای آب استان بود که ضمن خوشامدگویی به معرفی پروژه پرداخت و خیلی سریع مطلب را جمع و پایین آمد.
*آرش مصلح به‌عنوان نماینده مردم منطقه خیرآباد دومین سخنران جلسه بود که به مشکلات و دغدغه‌های مردم  و همچنین پتانسیل و ظرفیت بالای منطقه خیرآباد اشاره کرد.
*جهانگیر حبیبی  معاون حفاظت بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب کشور سخنران بعدی جلسه بود و در پایان سخنرانیش به تعریف و تمجید نماینده گچساران و باشت و پرداخت و عنوان کرد: مردم گچساران باید قدردان زحمات نماینده‌شان  باشند چون در هیچ جای کشور به اندازه گچساران اینقدر پروژه فعال آبرسانی نیست و این یک فرصت تاریخی می‌باشد.
*بعداز صبحت های معاون حفاظت بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب کشور مهرداد علیپورمجری نام آشنای جلسات در جایگاه قرار گرفت و گفت: قطعاً مردم گچساران قدرشناش هستند و مردم تفاوت بین کسی که وزراء و مقامات عالی رتبه کشور رابه شهرستان می‌آورد تا برای مردم صحبت بکنند با کسانی که در عزای مردم در قبرستان سخنرانی می‌کنند را می‌دانند.
*در ادامه  معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت سخنرانان این مراسم بودند.
*اما جالب‌ترین حاشیه این مراسم زمانی بودکه  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعداز اتمام مراسم کلنگ زنی پروژه آغاز عملیات اجرایی طرح تامین آب از سد کوثر به اراضی تنگ انگشترک و آبرزی خیرآباد که توسط  نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، معاون حفاظت بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب کشور، معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان انجام شد به منطقه خیرآباد و مراسم رسید که در این هنگام تاجگردون به استقبال وزیر جوان دولت تدبیر و امید رفت و طوری وانمود کرد که هنوز پروژه کلنگ زنی نشده و منتظر وزیر بوده است که  در نهایت این پروژه مجدداً توسط محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کلنگ زنی شد.
 
 

 
-----------------------------
گزارش و عکس حبیب قلندری


کد مطلب: 328614

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/328614/2/مراسم-کلنگ-زنی-آبرسانی-اراضی-تنگ-انگشترک-آبرزی-خیرآباد-حاشیه-های-جالب-حرکت-زیرکانه-تاجگردون-صحبت-های-کنایه-آمیز-مجری-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1