کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احداث تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج / بازدید مسوولان از شهدای گمنام یاسوج (+تصاویر)

7 فروردين 1397 ساعت 13:27


صبح امروز نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بویراحمد به همراه تنی چند از مسئولان از پروژه تصفیه خانه آب شهر یاسوج بازدید کردند.
زارعی نماینده مردم بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با ابراز رضایت از پیگیری مدیرکل آب وفاضلاب شهری استان در تحقق و عملیاتی شدن این پروژه، گفت: این پروژه از پروژه های تصویبی ریاست جمهوری در سفر به استان بود که با مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به تصویب رسید ومرحله عملیاتی و اجرایی آن شروع شده است.
زارعی گفت: طرح اضطراری تصفیه خانه آب شهر یاسوج مراحل خاکبرداری، بتن ریزی وسوله سازی آن در حال اجرا است که برای تامین تجهیزات فنی آن رایزنی های لازم نیز صورت گرفته است.
نماینده مردم بویراحمد اظهارکرد: فاز اول این پروژه در تیرماه سال ۹۷ با ۲۰۰ لیتر در ثانیه به بهره برداری خواهد رسید ودر فاز بعدی ۳۰۰ لیتر بر ثانیه به آن افزوده خواهد شد.
وی گفت: در کنار این پروژه بیش از ۹ میلیارد تومان برای اصلاح ومرمت شبکه آب یاسوج پیش بینی شده است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه های عمرانی شهر یاسوج پروژه تصفیه خانه آب یاسوج است، تاکید داشت: فرهنگ مصرف آب در یاسوج باید نهادینه شود تا در آینده با وجود تنش آبی موجود مشکلی در مرکز استان نداشته باشیم.
در پایان نماینده مردم بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی،فرماندار بویراحمد و هیئت همراه از بیمارستان شهدای گمنام یاسوج که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در حال تجهیز و نوسازی است نیز بازدید کردند.


کد مطلب: 328053

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/328053/2/احداث-تصفیه-خانه-اضطراری-آب-شهر-یاسوج-بازدید-مسوولان-شهدای-گمنام-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1