کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حواشی دیدار «تاجگردون» و «جعفرزاده» با خانواده شهداء و ایثارگران (+تصاویر)

10 اسفند 1396 ساعت 11:09


شامگاه شب گذشته دیدار غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نائب رئیس فراکسیون ایثارگران  مجلس شورای اسلامی و غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت با خانواده‌های  شهدا و ایثارگران  در تالار «محیا» شهرستان گچساران برگزار شد.
در ابتدا قرار بود یکی از مجری های توانمند شهرستان گچساران، مجری این همایش باشد و از قبل با وی هماهنگی شده بود که در لحظه آخر با بی برنامگی و بی نظمی متولیان همایش روبرو شد و فردی دیگری جایگزین وی شد.
در هنگام ورود جعفرزاده نایب رئیس فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی و تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت به تالار با ازدحام شدید خانواده شهداء و ایثارگران مواجه شدند که باعث گردید که این جلسه با تاخیری زیادی برگزار شود.
هنگام سخنرانی فرماندار گچساران سیستم صوتی چندین بار قطع و وصل شد که فرماندارعنوان کرد: ۴۰ سال از انقلاب میگذرد اما مشکل سیستم صوتی درشهرستان گچساران حل نشده است، فرماندار در ادامه گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد بنده سخنرانی نخواهم کرد.
یکی از جانبازان حاضر در این دیدار به متنی که توسط یکی از فرزندان شاهد قرائت شد بشدت اعتراض کرد که باعث شد جلسه تا دقایقی ملتهب شود.
مادر پیر و سالخورده و بیمار «شهید علیرضا بی فکر» که آمده بود تا جعفر زاده نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت را دیدار کند با توجه بی نظمی و ازدحام جمعیت  موفق نشد و مایوس و ناراحت به خانه برگشت.
گزارش: حبیب قلندری

 


کد مطلب: 321588

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/321588/2/حواشی-دیدار-تاجگردون-جعفرزاده-خانواده-شهداء-ایثارگران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1