کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم یادبود جانباختگان هواپیما در «پایتخت» با حضور کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم تهران(+تصاویر)

10 اسفند 1396 ساعت 0:27




 مراسم یادبود جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج عصر چهارشنبه با حضور مردم و مسئولان در مسجد نور تهران برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر روز چهارشنبه با حضور جمعی از مقامات رسمی کشور، لاریجانی رئیس مجلس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگان تهران در مجلس، محمدرضا عارف، محمدعلی وکیلی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی زیادی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم یادبود جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج برگزار شد.

تکذیب پرواز هواپیمای یاسوج در شرایط نامساعد هوایی/استعفا ندادم


 

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره شایعات مطرح شده در خصوص اجبار خلبانان برای پرواز در هر شرایط آب و هوایی، تصریح کرد: مدعیان این موضوع مدارک خود را به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه کنند.

 علی عابدزاده با حضور در مراسم ترحیم جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج در مسجد قدس فرودگاه مهرآباد ضمن تکذیب پرواز خلبانان در شرایط نامساعد آب و هوایی، تصریح کرد: کسانی که مدعی چنین سخنانی هستند حتما مدارک خود را به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه کنند.
وی افزود: اولین گزارش از سانحه هوایی پرواز تهران- یاسوج چند روز گذشته به اطلاع مردم رسید و گزارش‌های بعدی نیز پس از تکمیل و تهیه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه بیان کرد: همکاران ما در این سازمان براساس قوانین بین‌المللی کارگروه‌های ویژه‌ای در سازمان هواپیمایی کشوری جهت بررسی این حادثه تشکیل داده‌اند و امور مربوطه از جانب آن‌ها در حال پیگیری است.
عابدزاده همچنین شایعاتی مربوط به استعفاء خود از ریاست سازمان هواپیمایی کشوری را رد کرد و گفت: توصیه می‌شود پاسخ به این گونه سوالات را حتما از کسی که چنین اخباری را مطرح کرده پیگیری کنید.

 

     



کد مطلب: 321492

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/321492/2/مراسم-یادبود-جانباختگان-هواپیما-پایتخت-حضور-کهگیلویه-بویراحمدی-های-مقیم-تهران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1