کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روایت «کبنا» از دومین روز عملیات جستجوی مسافران ۳۷۰۴ / اگر فردا لاشه هواپیما پیدا نشود، چه می‌شود؟ (+تصاویر)

1 اسفند 1396 ساعت 0:09


دومین روز عملیات جستجو لاشه هواپیمای تهران - یاسوج به پایان رسید و در این روز هیچ اثری از هواپیما نشد.
به گزارش کبنا، دومین روز عملیات جستجوی لاشه هواپیمای تهران-یاسوج بدون اینکه ردی از این هواپیما پیدا شود، به پایان رسید.
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی، مدیرکل حراست استانداری، سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان، سردار الوندنسب فرمانده تیپ ۴۸ فتح و جمع زیادی از مسوولان استان در منطقه سقوط احتمالی هواپیما حضور پیدا کردند.
صبح زود به همراهی تعدادی از مسوولان از جمله فیلی، گوهرگانی و مدیرکل حراست استانداری عازم دامنه‌های کوه‌های پادنا شدم که در آنجا سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی و سردار الوندنسب فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح  جلوتر از همه در منطقه حاضر بودند.
هوای بسیار سرد، بادهای شدید و مناطق صعب‌العبور مشکلات زیادی را بر سر راه نیروهای امدادی به وجود آورده بود.
بالگردهای هوانیروز و جمعیت هلال احمر محدوده احتمالی سقوط هواپیمای مسافربری را مورد جستجو قرار دادند. رسانه‌های زیادی هم برای پوشش خبری آمده بودند.
نیروهای انتظامی، امدادی و بسیج و سپاه و تیم‌های ویژه کوهنوردی در منطقه حضور پررنگی داشتند.
مسیرها زیر چرخ خودروهای شاسی بلند، ماشین‌آلات سنگین و ... رفته بود.
وزیر راه و شهرسازی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد دقایقی در منطقه احتمالی سقوط هواپیما حاضر شدند و بعد از جلسه‌ای رفتند.
آخوندی وزیر راه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان جلسه ستاد بحران را تشکیل داد و سخنانی مبنی بر سخت شرایط و صعب العبور بودن منطقه و اینکه هماهنگی برای جستجوی بیشتر را تکرار کرد.
رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی از اواخر فردا بارش برف و باران آغاز و تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.
وی افزود: در صورتی جست‌وجوهای فردا به جایی نرسد به دلیل بارش برف و باران دیگر امکان هیچ گونه عملیاتی تا یکشنبه هفته آینده وجود ندارد.
پوران‌فرد با بیان اینکه بالگردهای امدادی ساعت ۱۷ به بعد به دلیل مه غلیظ و وزش باد تند امکان بلند شدن نداشتند، ابراز کرد: تیم‌های امدادی تخصصی از جمله کوهنوردی نیز از دامنه‌ها برگشتند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز بیش از ۱۰ پرواز توسط بالگردهای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، هوانیروز فارس و هلال احمر انجام شد ولی هیچ نشانه‌ای از هواپیمای سقوط شده در دنا یافت نشد.
پوران‌فرد از دولت خواست هرآنچه امکان دارد فردا برای پیدا شدن لاشه هواپیما بسیج کند و افزود: نیروها و امکانات سپاه فتح و بسیج نیز در راستای پیدا شدن لاشه هواپیما بسیج شده است.


کد مطلب: 318487

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/318487/2/روایت-کبنا-دومین-روز-عملیات-جستجوی-مسافران-۳۷۰۴-اگر-فردا-لاشه-هواپیما-پیدا-نشود-می-شود-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1