کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی بویراحمد / کناری: تمام روستاهای بویراحمد برق‌دار شدند / راهزادی: ۱۷۶۴ روستای استان برق‌رسانی شدند (+تصاویر)

24 اسفند 1396 ساعت 1:36


پروژه برق رسانی به روستاهای شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، پروژه برق‌رسانی به روستاهای شهرستان بویراحمد با حضور مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان افتتاح شد.
داوود راهزادی مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در جمع اهالی روستای خرم‌راه تنگ تامرادی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مناطق محروم و روستانشینان هستند، اظهار کرد: به برکت نظام مقدس اسلامی و خون شهدا خدمات زیادی به روستاها شده است.
وی افزود: روستاهای خرم‌راه تنگ‌تامرادی، عباس‌آباد دلی‌رج مارگون و نده لوداب از نعمت برق برخوردار شدند.
مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  این پروژه‌های برق‌رسانی با اعتبار ۲۲۷ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان به بهره‌برداری رسیدند.
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب تنها ۳۰ روستا در این استان از نعمت برق برخوردار بودند، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران هزار و ۷۶۴ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون از این نعمت برخوردار شدند.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این آئین ضمن قدردانی از نماینده سخت‌کوش شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مسوولان شرکت برق استان، اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که از خواسته‌های به‌حق مردم در خصوص برق‌رسانی تحقق پیدا کرد.
کناری با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی ستودنی است، تصریح کرد: خدمات نظام اسلامی ایران بی‌نظیر است به طوریکه با پیمودن راه‌های سخت، صعب‌العبور و کوهستانی به روستای خرم‌راه تنگ‌تامرادی برق‌رسانی کردند.
وی افزود: اکنون مردم این روستا از نعمت برق برخوردار هستند و این نیز یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.
فرماندار بویراحمد گفت: تمام روستاهای دارای کد روستایی و بالای ۱۰ خانوار در شهرستان‌ بویراحمد برق‌دار شدند.
وی افزود: سایر روستاها در صورتی که کد روستایی بگیرند، قطعاً و بدون شک با تأمین اعتبار برق‎‌رسانی خواهند شد.
به گزارش کبنا، روستای خرم‌راه تنگ‌ تامرادی در ۶۰ کیلومتری یاسوج قرار دارد که بعد از ساعتی راه و عبور از جاده‌های خاکی و سخت به این روستا رسیدیم و قطعاً هر فردی با دیدن تابلو برق به این مسئله پی خواهد برد که در نظام اسلامی همواره به مناطق روستایی و عشایری توجه دارند.

 


کد مطلب: 317701

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/317701/2/افتتاح-پروژه-های-برق-رسانی-بویراحمد-کناری-تمام-روستاهای-برق-دار-شدند-راهزادی-۱۷۶۴-روستای-استان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1