کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید معاونت غذا و دارو استان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه‌های سینره و زردبند (+تصاویر)

29 آذر 1396 ساعت 19:33


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه‌های سینره و زرد بند یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی استان کهگیلویه و بویراحمد امام بخش قایدی معاون غذا داروی استان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه‌های سینره و زردبند یاسوج بازدید کرد.
در ابتدا قربانی مدیر کارخانه سینره در این بازدید با اشاره به تاریخچه راه‌اندازی کارخانه سینره، اظهار کرد: به دنبال توسعه و تمام اتوماتیک بخش‌های از این کارخانه هستیم.
وی در ادامه در پاسخ به سووال معاون غذا و دارو که آیا شما روی محصولات خودتان هم کار پژوهشی انجام می‌دهید، گفت: این کارخانه مرتبط با مراکز علمی معتبر کشور، دانشگاه‌های تهران و اصفهان ارتباط تنگاتنگ دارد و محصولات خود را در آزمایشگاه‌های معتبر مورد بررسی قرار می‌دهد.
در ادامه این بازدید قربانی مدیرکارخانه سینره در خصوص بخش‌های مختلف این کارخانه توضیحات لازم را داد.
قایدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تمام بخش‌های مختلف این کارخانه را مورد بازدید قرار داد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما در معاونت غذا و دارو سرکشی و نظارت بر فعالیت‌های واحدهای تولیدی غذایی و دارویی است.
وی افزود: این معاونت کارخانه‌هایی را که با سلامت مردم مرتبط است را به صورت مرتب بازدید خواهر کرد.
معاون غذا و دارو با بیان اینکه اساس کار یک واحد و یا کارخانه‌ای آزمایشگاه است، افزود: اگر خدای نکرده حتی بر اثر سهل‌انگاری موادی که نباید باشد و به این آزمایشگاه ورود پیدا کرد و نهایتاً خارج از کارخانه ارسال شد، آسیبی جدی وارد خواهد کرد و حتی کارخانه را دچار مشکل می‌کند. بنابر این باید با حساسیت بالا آزمایشگاه‌ها را مورد نظارت و بررسی قرار داد.
مسوول کارخانه‌ سینره نیز در ادامه این سخن قائدی معاون غذا و دارو علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تمام موادی که به آزمایشگاه وارد، ثبت می‌شود و با دقت بالای نیز مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، امام‌بخش قائدی در ادامه از کارخانه زرد بند بازدید بعمل آورد و توصیه‌های لازم را به مسوولان این کارخانه کرد.
 
 

 
 


کد مطلب: 301683

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/301683/2/بازدید-معاونت-غذا-دارو-استان-کهگیلویه-بویراحمد-کارخانه-های-سینره-زردبند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1