کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

میدان رگ سفید گازی همچنان در آتش می‌سوزد (+تصاویر)

8 آبان 1396 ساعت 13:28


عملیات مهار فوران گاز از چاه شماره ۱۴۷ میدان رگ سفید گچساران همچنان ادامه دارد.
یک کارشناس در روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران گفت: آتش‌سوزی دکل شماره ۹۵ حفاری در منطقه رگ سفید همچنان ادامه دارد و نماینده وزیر نفت برای بررسی وضعیت به منطقه اعزام‌شده است.

وی اظهار کرد: حال دو مصدوم حادثه آتش‌سوزی دکل شماره ۹۵ مطلوب است و اکنون در بیمارستان تحت مراقبت هستند.
این کارشناس افزود: از صبح امروز نماینده وزیر نفت به منطقه اعزام‌شده است تا به همراه مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بالگرد از منطقه بازدید کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر جلسه‌ای با حضور کارشناسان و نماینده وزیر نفت در حال برگزاری است تا در خصوص مهار آتش‌سوزی تصمیم‌گیری شود.
وی عنوان کرد: اطلاعات در خصوص آخرین وضعیت حادثه و جزییات بررسی‌های انجام‌گرفته، حدود دو ساعت دیگر و پس از پایان جلسه مدیران مطرح می‌شود.
این کارشناس خاطرنشان کرد: آتش‌سوزی دکل شماره ۹۵ منطقه رگ سفید که از روز گذشته آغازشده تاکنون دو کشته داشته و دو مصدوم نیز در بیمارستان تحت مراقبت هستند.
این چاه ظهر دیروز حین عملیات حفاری دچار آتش‌سوزی در دکل شماره ۹۵ شد و تاکنون دو نفر در پی این حادثه کشته و دو نفر نیز مصدوم شده‌اند.
در عکس زیر تصویری هوایی از موقعیت خاص چاه ۱۴۷ رگ سفید گچساران و شرایطی تپه‌ای منطقه را می‌بینید که کار اطفاء حریق را بسیار سخت کرده است.


کد مطلب: 288002

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/288002/2/میدان-رگ-سفید-گازی-همچنان-آتش-می-سوزد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1