کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل از تولیدکنندگان نمونه مواد غذایی در یاسوج / قایدی: کیفیت ۹۰ درصد محصولات تولیدی غذایی استان رضایت‌ بخش است(+تصاویر)

7 آبان 1396 ساعت 23:22


در مراسمی از تولید کنندگان نمونه مواد غذایی سالم در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
به گزارش کبنا، در مراسمی که در سالن معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور مسوولان استانی برگزار شد از ۱۰ تولید کننده نمونه در زمینه تولید محصول ایمن و بهداشتی با اهدای جوایزی تجلیل شد.
امام بخش قایدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم، اظهار کرد: در ۶ ماهه اول امسال بیش از هزار و ۲۰۰ نمونه از محصولات تولیدی صنایع غذایی استان مورد آزمایش قرار گرفت که تقریباً ۹۰ درصد کیفیت آن‌ها رضایت بخش بود.
قایدی در ادامه گفت: این همایش در راستای شعار جهانی تغییر آینده مهاجرت، سرمایه گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی و شعار ملی کشورمان اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقاء سلامت برگزار گردید و با توجه به اهمیت صنایع تولیدی مواد غذایی در حفظ سلامت و تاثیر آن‌ها بر ایمنی و امنیت غذایی مطالبی توسط سخنرانان این همایش ارائه گردید.
اورنگ ایلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: مشکل اصلی بهداشت و درمان سلامت مواد غذایی و کمبود پروتئین و کالری نیست بلکه مصرف زیاد غذا و الگوی تغذیه نادرست است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت: به جز ۲ نوع محصول مابقی اقلام تولیدات کشاورزی از سلامت کافی برخور هستند.
جعفر گوهرگانی افزود: گوجه و هندوانه جالیزی به علت استفاده زیاد از سم و کود از سلامت کافی برخوردار نیستند.
بهمنش مدیرکل دامپزشکی استان نیزگفت: تعامل در نظارت‌های بهداشتی معنا ندارد و نادیده گرفتن استاندارها در تولید مواد غذایی صادرات این محصولات را به شدت کاهش داده است.
در پایان با تقدیم تندیس و لوح تقدیر از صنایع تولیدی برتر و مسئولین فنی نمونه تقدیر به عمل آمد.

 


کد مطلب: 287763

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/287763/2/تجلیل-تولیدکنندگان-نمونه-مواد-غذایی-یاسوج-قایدی-کیفیت-۹۰-درصد-محصولات-تولیدی-استان-رضایت-بخش-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1