کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هدایای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بین دانش آموزان محروم گچساران توزیع شد (+تصاویر)

24 مهر 1396 ساعت 15:55


قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء موسسه حرا با نظارت موسسه نیکوکاری زینب کبری(س) به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با حضور فرماندار گچساران، رئیس آموزش و پرورش، شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان، دکتر رضا عکاشه،اقدام به توزیع بالغ بر ۱۵۰بسته لوازم التحریر و فرهنگی در مدرسه شهید بهنیاء اصل محله سادات کرد.
رئیس آموزش و پرورش گچساران در آیین توزیع هدایا در بین دانش آموزان اظهار داشت: توزیع این اقلام با هدف ارتقای وضعیت فرهنگی و کمک به دانش آموزان محروم این منطقه انجام شد.
سید ظهیرالدین پورالحسینی بیان کرد: اقلام این بسته حمایتی شامل کفش، مداد، خودکار، مداد تراش، مداد پاکن، دفتر نوشتاری و نقاشی بوده است.
وی ارزش ریالی این تعداد بسته حمایتی را ۶۰ میلیون ریال ذکر کرد.
خانم پروین تاجگردون مدیرعامل موسسه نیکوکاری زینب کبری(س) ضمن تبریک آغازسال تحصیلی به دانش آموزان، عنوان کرد: این موسسه با همکاری خیرین در سال تحصیلی جدید ۲۵۰ بسته حمایتی بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار این شهرستان توزیع کرده است.
پروین تاجگردون افزود: ۹۸ دانش آموز مناطق محروم این شهرستان از سوی این موسسه حمایت مالی می شوند و ماهانه به حساب هر کدام از آنها ۵۰۰ هزار ریال واریز می شود.
وی در پایان ازمسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء موسسه حرا و همچنین مردم نوعدوست ونیک اندیش گچساران که درتهیه این لوازم همکاری و همیاری و شادی را به این بچه ها و خانواده های آنها هدیه کردند، تقدیر و تشکر کرد.
گزارش: حبیب قلندری


کد مطلب: 284233

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/284233/2/هدایای-قرارگاه-سازندگی-خاتم-الانبیاء-بین-دانش-آموزان-محروم-گچساران-توزیع-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1