کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح مجتمع تولیدی روغن کشی در گچساران/ از هنرنمایی خواننده هم استانی تا تبلیغات جالب کارخانه روغن کشی(+تصاویر)

4 شهريور 1396 ساعت 5:27


 
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در آیین افتتاح مجتمع تولیدی کارخانه روغنی کشی و روغن نباتی اُلوا که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نماینده شهرستان‌های بویراحمد ودنا، نماینده کهگیلویه بزرگ،جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: این کارخانه با مساحت ده هکتار در شهرستان گچساران با همت سرمایه‌گذار افتتاح شده است.
غلامرضا تاجگردون با اشاره به پروژه کارخانه روغن کشی گفت: این پروژه توسط شرکت کشت و ساخت ره آوران با حجم سرمایه‌گذاری به مبلغ ۳۳۳ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.
تاجگردون با اشاره به ظرفیت اشتغال در این واحد اذعان کرد: تعداد ۳۷ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده‌اند.
وی با اشاره به تولیدات این واحد بیان  کرد: در این واحد ۴۴ هزار تن انواع محصولات روغن خام  و ۷۱ هزار تن کنجاله تولید می‌شود.
نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به زیربنای این واحد ابراز کرد: این واحد با زیر بنای ۵۸ هزار متر مربع احداث شده است.
در ادامه تاجگردون به دیگر واحد این کارخانه اشاره و بیان کرد: شرکت تصفیه روغن اُکسین فرآیند سهامی خاص با حجم سرمایه گذاری ۳۸۵ میلیارد ریال و زمینه اشتغال ۷۵ نفر به صورت مستقیم در این شهرستان افتتاح شده است.
وی با اشاره به تولید این واحد خاطرنشان کرد: سالانه ۶۱ هزار تن انواع روغن مایع سرخ کردنی و پخت پز در این واحد تولید می‌شود.
تاجگردون در ادامه با اشاره به زیربنای این واحد گفت: واحد تصفیه روغن اکسید فرآیند سهامی خاص به متراژ ۶ هزار و ۶۱۲ متر مربع می باشد.
گفتنی است: در این مراسم کورش رضوانی خواننده نام آشنای کهگیلویه و بویراحمدی دقایقی به هنرمایی پرداخت که مورد تشویق حاضرین قرار گرفت


کد مطلب: 269857

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/269857/2/افتتاح-مجتمع-تولیدی-روغن-کشی-گچساران-هنرنمایی-خواننده-هم-استانی-تبلیغات-جالب-کارخانه-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1