کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز هفته دولت / افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی در بویراحمد

2 شهريور 1396 ساعت 9:58


برنامه های هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، برنامه های هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با ادای احترام به مقام شامخ شهدا  با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی آغاز شد.
در نخستین روز از هفته دولت و طی آئینی با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور، سید موسی خادمی استاندار، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی ۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: در هفته دولت امسال ۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال با حضور معاون رئیس جمهوری در شهرستان بویراحمد در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساختی و سرمایه گذاری با اشتغالزایی ۳۱۶ نفر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
خادمی افزود: نمایشگاه دائمی شهر یاسوج با هدف عرضه محصولات تولیدی در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنفی، صنعتی، فرهنگی کشاورزی، گل و گیاه و بخش پژوهش با زیربنای ۲۷۰۰ متر مربع با محوطه و پارکینگ ۱۴ هزار متر مربع و با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد ریال امروز مورد  بهره‌برداری قرار گرفت.
وی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۶۰ طرح اقتصادی و عمرانی  با هزینه افزون بر ۳ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲ هزار و ۱۸۰ نفر در این استان در هفته دولت خبر داد و گفت: از این تعداد طرح و پروژه، ۲۴۸ مورد پروژه عمرانی و ۹۱۲ طرح اقتصادی است.
خادمی اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی افتتاحی هفته دولت سال ۹۶ در این استان را ۲۲۵ مورد با سرمایه گذاری افزون بر یک هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال بوده و ۲۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۸۵۶ میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مجموع ۹۱۲ طرح اقتصادی در هفته دولت امسال در ۹۰۸ مورد افتتاحی و چهار طرح کلنگ‌زنی است ادامه داد: طی چهار سال گذشته افزون بر ۲۷ هزار میلیارد ریال در حوزه‌های
به گزارش کبنا، همچنین با حضور معاون رئیس جمهور استخر دانشگاه یاسوج افتتاح شد.
 
 
 


کد مطلب: 269246

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/269246/2/آغاز-هفته-دولت-افتتاح-کلنگ-زنی-۷۱-طرح-عمرانی-اقتصادی-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1