کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز بکار عملیات اجرایی مجتمع پردیس هنری گچساران(+تصاویر)

20 تير 1396 ساعت 8:27


عملیات اجرایی ساختمان پردیس هنری شهرستان گچساران آغاز شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در حاشیه بازدید از روند شروع بکار مجتمع بزرگ پردیس هنری این شهرستان اظهار داشت: این پردیس هنری در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع و با زیربنای شش هزار و ۳۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد و مدت زمان قرارداد ساخت آن ۱۸ ماه می باشد.
امیرحسین نوروزی افزود: مجتمع پردیس هنری گچساران با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دو درصد نفت احداث می شود.
نوروزی عنوان کرد: این پردیس هنری از بخش های مختلفی از جمله سالن موسیقی، سالن همایش و برنامه های عمومی، سالن پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، سالن کنفرانس، کتابخانه تخصصی، مجموعه اداری، گالری و سالن اجتماعات تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: گچساران با قدمت ۶۰ ساله تاکنون هنرمندان مطرحی را در عرصه ملی و بین المللی معرفی کرده که نبود چنین فضاها و مجتمع های هنری از نقاط ضعف هنر این شهرستان بوده است.
نوروزی در پایان گفت: احداث این مجتمع بی نظیر هنری با تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت صورت گرفت که با بهره برداری از این طرح بزرگ نیاز به فضاهای فرهنگی برای هنرمندان و هنردوستان این شهرستان تا ۵۰ سال آینده تأمین خواهد شد.
 


کد مطلب: 259867

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/259867/2/آغاز-بکار-عملیات-اجرایی-مجتمع-پردیس-هنری-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1