کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه هم اندیشی انجمن پیشکسوتان ورزش با فرماندار گچساران/ از وصیت کردن داور بین المللی کشور تا آه و ناله پیشکسوتان از بی توجهی به ورزش گچساران (+تصاویر)

19 تير 1396 ساعت 10:43


جلسه هم اندیشی انجمن پیشکسوتان ورزش گچساران با فرماندار گچساران برگزار شد.
جلسه هم اندیشی انجمن پیشکسوتان ورزش شهرستان با حضور فرماندارگچسارن، معاون فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، رئیس اداره ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، بزرگان و پیشکسوتان عرصه ورزش شهرستان در سالن فرمانداری گچساران برگزارشد.
به گزارش کبنااسپورت: در این نشست صمیمی، نامداران و بزرگان رشته های مختلف ورزشی شهرستان گچساران، کمبود امکانات در سالن ها و فضای های ورزشی، نبود زیر ساخت های ورزشی، کمبود شدید اعتبارات ورزشی،نبود سرمایه گذار و اسپانسر مالی در ورزش، کم توجهی به ورزش بانوان،عدم حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزشی، عدم حمایت از دلسوزان و  حامیان ورزش، بی توجهی به ورزش رده های سنی پایه،بی توجهی به اشتغال قهرمانان و مدل آوران عرصه ورزش، اجحاف در حق ورزش  شهرستان محروم و نفت خیز گچساران و........ را مطرح کردند و از فرماندار گچساران درخواست کردند که به ورزش فراموش شده گچساران توجه و نگاه ویژه ای کرده تا ورزش این شهر دوباره پویا و زنده شود.
در ادامه این جلسه، نوذر رود نیل کارشناس ارشد داوری و چهره نام آشنای داوری کشور دراین نشست بعداز مطرح کردن مشکلات و معضلات ورزش شهرستان، عنوان کرد: علی رغم میل باطنی ام  و بعلت برخی از مسائل و... قصد دارم  شهرستان گچساران ترک و به یکی از شهرهای اصفهان رفته و در آنجا زندگی کنم.
رود نیل گفت: البته من همیشه خود را یک گچسارانی می دانم و مدیون مردم  با صفا و قدرشناس گچساران هستم و هیچ وقت شهرم و مردمانش را فراموش نخواهم کرد و حتی به خانواده ام اعلام و وصیت کردم بعد از مرگم، مرا در گچساران به خاک بسپارید.
گفتنی است: در پایان از طرف انجمن پیشکسوتان ورزشی شهرستان  با اهداء لوح از فرماندار ورزشدوست گچساران تقدیر و تشکر بعمل آمد.
پیشکسوتان حاضر در جلسه: اسماعیل پناهپوری، محمد حبیبی نژاد، نوذر رود نیل، نوروز حیدری، خسرو طاهری، سید جاسم دانشور، علی سلیمانی، عبدالکریم قاضی فر، تراب دره شوری، فرخ بهادری، سعید حیدری، شاهرخ شریعتی، جمعه بوستانی، هوشنگ بلوکی، حبیب الله داراب پور، فریدون قشقایی، ایرج خلیلی، فرامرز قاسمی، علی شیر دره شوری، ابراهیم پناهپوری، عبدالکریم جهانبخشی، شهباز احمدزاده، عبدالمجید گلستانه، علی اکبر حیدری، حسین پرهون و اعظم صمیمی و شهین باشتی بودند.
گزارش: حبیب قلندری

 
 
 


کد مطلب: 259671

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/259671/2/جلسه-هم-اندیشی-انجمن-پیشکسوتان-ورزش-فرماندار-گچساران-وصیت-کردن-داور-بین-المللی-کشور-آه-ناله-بی-توجهی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1