کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شادی هواداران «حسن روحانی» در یاسوج (+ تصاویر)

31 ارديبهشت 1396 ساعت 10:36


روز شنبه (۳۰ اردیبهشت ماه) جمعی از هواداران «حسن روحانی»، نامزد پیروز در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در خیابان های یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به شادی پرداختند.
به دلیل ازدحام جمعیت و تعداد خودروها ترافیک سنگینی در خیابان‌های شهر یاسوج ایجاد شد.
مردم و جوانان پرشور در جای جای کهگیلویه وبویراحمد شب گذشته با اعلام پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی منتخب ملت در انتخابات دوازدهیمن دوره ریاست جمهوری به صورت خودجوش به جشن و شادمانی پرداختند.
جوانان و هواداران دکتر روحانی در یاسوج شب گذشته با سربندها و شال بندهای بنفش به نام اصلاحات، اعتدال، اسلام رحمانیت و روحانی تا ۱۴۰۰ ابتدا از مقابل ستاد مرکزی و سپس پیاده مسیر حدود پنج کیلومتری ستاد تا پارک ساحلی شهر را شادی کنان طی کردند.
جوانان و هواداران حجت الاسلام روحانی در این جشن خودجوش با شال بندها و پیشانی بندهای بنفش و پارچه نوشته هایی در حمایت از جریان اصلاحات، اعتدال و روحانی شادمانی و خوشحالی وصف ناپذیر خود را نسبت به پیروزی نامزد مورد نظر خود ابراز داشتند.
هواداران مشتاق در پارک ساحلی نیز بر آیت الله هاشمی رفسنجانی، روحانی، اعتدال، جهانگیری، اصلاحات و بیت مکرم امام راحل به ویژه سید حسن خمینی نیز سلام می گفتند و فریاد درود بر رهبر اصلاحات و سلام بر روحانی سرمی دادند.
مردم شهرستان های گچساران، باشت و کهگیلویه شب گذشته پس از اعلام قطعی پیروزی حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اجتماعی بزرگ به جشن و شادی پرداختند.
زن، مرد، جوان و پیر در حالی که عکس‌هایی از رئیس جمهوری در دست داشتند برای پیروزی اعتدالگرایی در این انتخابات شادمانی کردند.
 


کد مطلب: 251700

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/251700/2/شادی-هواداران-حسن-روحانی-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1