کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید زنگنه وزیر نفت از پتروشیمی گچساران + (تصاویر)

14 ارديبهشت 1396 ساعت 15:19


.
زنگنه وزیر نفت از پتروشیمی گچساران بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، زنگنه وزیر نفت با همراهی تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان کشوری و استانی از پتروشیمی گچساران بازدید کرد.
وزیر نفت از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران خواست در ساخت پتروشیمی گچساران شتاب بخشی شود.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور گفت که اعتبارات پتروشیمی گچساران به مبلغ ۳۴۶ میلیون یورو و ۶ هزار میلیارد ریال تأمین شده است.
مرضیه شاهدایی اظهار داشت: از این میزان ۲۲۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی است.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت که ۵۰ درصد تجهیزات مورد نیاز پتروشیمی گچساران خریداری و در این مکان مستقر شده است.
غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: کار خاکبرداری برای نصب برج های خنک کننده، نصب کوره ها و مخازن پتروشیمی گچساران در دست اقدام است.
وی با اشاره به اینکه پتروشیمی گچساران تا سه سال آینده افتتاح می شود، افزود که تامین زیرساخت های گاز و آب این طرح صنعتی و اشتغالزا نیز در حال انجام است.
تاجگردون بیان کرد: این طرح صنعتی سالانه یک میلیون تن اتیلن را تولید و روانه بازارهای مصرف داخلی و خارجی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه پتروشیمی گچساران در زمینی به مساحت ۱۵۷ هکتار در دست اجراست، عنوان کرد که با بهره برداری از این طرح صنعتی بیش از ۲ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.
انتهای خبر/کنارکوهی
 


کد مطلب: 247689

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/247689/2/بازدید-زنگنه-وزیر-نفت-پتروشیمی-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1