کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نخستین زنگ ورزش کارگری در هفته کارگر (+تصاویر)

7 ارديبهشت 1396 ساعت 12:47


نخستین زنگ ورزش کارگری با حضور کارگران و مسئولان استانی در کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.
به گزارش کبنانیوزاز یاسوج، در گرامیداشت هفته کارگر نخستین زنگ ورزش کارگری با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل فنی حرفه‌ای، مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی، مدیر بانک توسعه تعاون، مدیر بانک رفاه کارگران، مدیر صندوق کارآفرینی امید، مدیر رئیس بیمه روستائیان و عشایر، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویراحمد و جمعی از کارگران در مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت نواخته شد.
در این همایش قائم‌مقام مدیرعامل مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت گفت: برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی یکی از اولویت‌های سلامت کارگران محسوب می‌شود.
قدرت الله حبیبی افزود: ورزش نقش بسزایی در شادابی، نشاط و همبستگی اجتماعی محیط‌های کارگری دارد و لازم است کارفرمایان با توجه به اهمیت ورزش، اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.
وی اظهار داشت: افزایش بهره‌وری و پویایی مراکز تولیدی و محیط‌های کارگری از دیگر مزیت‌های ورزش است.
حبیبی تصریح کرد: جامعه‌ای که مراکز تولیدی آن فعال باشند پویا خواهد بود و این پویایی در گرو نشاط، شادابی و سلامت نیروی کار است.
در ادامه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران گفت: ورزش به‌عنوان مفهومی مدنظر است که کمک به افزایش تولید در مراکز صنعتی و شادابی کارگران داشته باشد، زیرا جامعه‌ای پویا است که مراکز تولیدی آن فعال و کوشا باشند.
صابر مظاهری بابیان اینکه ورزش چندین مزیت برای محیط‌های کارگری دارد، افزود: همبستگی اجتماعی محیط‌های کارگری با ورزش افزایش می‌یابد و وجود نیروی ورزش شادابی این مراکز را به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تأکید کرد: ورزش از سویی مشکل بهره‌مندی را در مراکز صنعتی برطرف می‌کند و از سوی دیگر به شادابی خانواده کارگری کمک می‌کند و درنهایت سلامت محیط‌های کارگری را به دنبال خواهد داشت.


کد مطلب: 245662

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/245662/2/نخستین-زنگ-ورزش-کارگری-هفته-کارگر-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1