کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورود «کارشناس واقعی شوراها» به انتخابات شورای مادوان / اعتقادی به شعار ندارم (+تصاویر)

6 فروردين 1396 ساعت 13:38


حاتم پیام با حضور در فرمانداری بویراحمد نام خود را به عنوان کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان ثبت کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ظهر امروز «پیام» کارشناس کمیته‌های تطبیق مصوبات شوراها، نماینده شورای استان در کارگروه‌ها کمیته و کمیسیون‌های مرتبط با وظایف شورا در سطح استان و کارشناس آموزش شوراهای اسلامی با حضور در فرمانداری بویراحمد برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان ثبت‌نام کرد.
پیام از چهره‌های مطرح شورایان کشور است.
او دارای سابقه دبیر شورای اسلامی استان، معاون اجرایی و اداری شورای استان، کارشناس خبره قوانین و مقررات شوراها و کارشناس برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در عالی‌ترین سطح شورایی استان است.
پیام دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری است.
بنا بر این گزارش، پیام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اعتقادی به شعار ندارم باید تلاش کنیم، که عمل ما با مردم سخن بگوید، و عمل شورا باید با در قالب تصمیمات عادلانه، کارشناسانه و نظارت منصفانه درجهت رضایت الهی و مردم و تأمین حقوق شهروندی و در دفاع از منافع عمومی تبلور یابد.
وی اظهار کرد: شورا یک‌نهاد مدنی مبتنی بر خرد جمعی هست بجای شعار باید هدفمند و با درک عمیق نیازها و خواسته‌های مردم و از طرفی با شناخت کمبودهای شهر در جهت بهبود وضع زندگی و گسترش خدمات رفاهی، آموزشی، بهداشتی، تفریحی به معیشت مردم کمک کند. باید تلاش شود شوراهایی تشکیل شود که رعایت قانون و موازین اسلامی به‌عنوان دو شرط اصلی بر وظایف آن‌ها سرلوحه عمل آن‌ها قرار گیرد.
وی افزود: شورا جای متخصصین باتجربه، قانون‌مدار و عدالت محور هست نه متعصبین!
 


کد مطلب: 239687

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/239687/2/ورود-کارشناس-واقعی-شوراها-انتخابات-شورای-مادوان-اعتقادی-شعار-ندارم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1