کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادای احترام «فروغی‌فرد» به شهدا / عضو فعال شورای یاسوج ثبت‌نام کرد (+تصاویر)

6 فروردين 1396 ساعت 14:35


مرتضی فروغی‌فرد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور در فرمانداری بویراحمد نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز «مرتضی‌ فروغ‌فرد» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یاسوج با ورود به فرمانداری بویراحمد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.
«فروغی‎فرد» پس از حضور بر سر مزار گلزار شهدای یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با همراهی جمعی از اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، فرهنگیان، دانشگاهیان، روحانیون معظم، ریش سفیدان در فرمانداری بویراحمد حاضر و نام خود را برای انتخابات شورای شهر یاسوج به ثبت رسانید.
«مرتضی فروغی‌فرد» در نشست خبری با خبرنگاران، با تبریک عید نوروز به مردم و شهروندان یاسوجی، گفت: مردم ترکیب پارلمان محلی شهر را انتخاب کرده بودند و باید خود مردم در خصوص عملکرد آنها اظهار نظر کنند.
وی ابراز داشت: ترکیب شورای فعلی ترکیب موفق، از چهره‌های جوان شهر و همه خدتمتگذاران شایسته‌ای بودند.
این نامزده دور پنجم انتخابات شورای شهر یاسوج گفت: بخش زیادی از برنامه‌ها و اهدافی را که قبل از انتخابات دور چهارم اعلام کرده بودم به سرانجام رساندم و با برنامه ریزی‌هایی که انجام داده ام قطعا در این دور از شورای شهر  طرح ها و پروژه های نیمه تمام شهر را پیگیری می کنم.
«فروغی‌فرد» معضل ترافیکی شهر یاسوج را یکی از طرح‌های ناموفق پایتخت طبیعت ایران اعلام کرد و گفت: این مشکل را در دور آینده شورای شهر با برنامه ریزی مناسب رفع می نماییم.
وی بیان داشت: با توجه به عملکردم در دور چهارم بخش عظیمی از شهروندان یاسوجی از من خواستند تا در این عرصه مجددا حضور پیدا کنم.
     
 


کد مطلب: 239675

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/239675/2/ادای-احترام-فروغی-فرد-شهدا-عضو-فعال-شورای-یاسوج-ثبت-نام-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1