کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلنگ‌زنی کمربندی شرق به غرب یاسوج / استاندار کهگیلویه و بویراحمد با سیلی صورتش را سرخ کرده / از اعتبارات ماده ۱۸۰ هیچی به استان نداده‌اند

19 بهمن 1395 ساعت 17:05


عملیات اجرایی پروژه کمربندی شرق به غرب به طول ۷ کیلومتر حدفاصل پارک غدیر تا پل امامزاده مختار کلنگ‌زنی شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عصر امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج و جمعی از مدیران‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه کمربندی شرق به غرب یاسوج به طول ۷ کیلومتر حدفاصل پارک غدیر تا پل امامزاده مختار کلنگ‌زنی شد.
محمدعلی جاوید شهردار یاسوج در این آئین با بیان اینکه این پروژه از منابع داخلی شهرداری اجرا می‌شود، اظهار کرد: پروژه کمربندی شرق به غرب با اعتبار ۵ میل انجام می‌گیرد.
وی در ادامه گفت: مردم تعامل خوبی با شهرداری یاسوج در انجام این پروژه داشته‌اند.
به گزارش کبنا، در ادامه حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با تبریک دهه فجر و گرامی‌‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی خدمات زیادی ارائه شد و اکنون می‌بینیم در سراسر نقاط کشور به مناسبت دهه فجر خدمات نظام و دولت اسلامی بری مردم بیان می‌شود.
وی با بیان اینکه بالاترین عبادت خدمت به مردم است، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها و شاخص‌ها موفقیت‌های خوبی به دست آورده است.
معاون رئیس جمهور در ادامه از شهرداری یاسوج و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، در ادامه هدایت‌ اکبری رئیس شورای شهر یاسوج در این آئین با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از کمبود برخی زیرساخت‌ها و امکانات رنج می‌برد، خطاب به معاون رئیس جمهور، گفت: آقای حسینعلی امیری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه مدیران این استان با دست خالی دارند کارها را پیگیری و انجام می‌دهند و آقای خادمی با سیلی صورت خود را سرخ کرده است.
اکبری در ادامه بیان کرد: از اعتبارات ماده ۱۸۰ هیچ اعتباری به این استان نیامده است، بنابر این از حضرتعالی خواهشمندیم که در هئیت وزیران موضوع اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد را پیگیری کنید.
وی تاکید کرد: این استان به دلیل فقری که دارد به لحاظ عمرانی، اقتصادی و زیرساخت‌های رفاهی بیش از هر چیزی به اعتبارات نیاز دارد.
همچنین در این آئین یکی از اهالی مختار با حضور معاون رئیس جمهور از شهردار یاسوج قدردانی کرد و گفت: از زمانی که آقای جاوید مسئولیت شهرداری یاسوج را به دست گرفته شاهد اقدامات خوبی در سطح این شهر هستیم.
 
 


کد مطلب: 227924

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/227924/2/کلنگ-زنی-کمربندی-شرق-غرب-یاسوج-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-سیلی-صورتش-سرخ-کرده-اعتبارات-ماده-۱۸۰-هیچی-استان-نداده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1