کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حاج خدادوست خطاب به تاجگردون؛ این طرح شکست می خورد و شما پشیمان می شوید

27 مهر 1395 ساعت 23:48


چند روز پیش نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت از آغاز و اجرایی شدن طرح ساماندهی و زیبا سازی خیابان شهید بلادیان در آینده نزدیک خبر داد که حاج خدادوست حاجی زاده  نماینده بازاریان مخالف طرح ساماندهی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و با ارسال متنی نکاتی را در مورد مشکلات این طرح مطرح کرده است.
متن ارسالی بشرح ذیل است:
 
نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت
جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون                         باسلام
نمی دانم چرا شما آنقدر سماجت و پافشاری برای اجرایی  کردن این طرح دارید؟ آیا مشکل مردم محروم این شهر با سنگ فرش کردن خیابان بلادیان مرتفع خواهد شد و مردم گچساران به رفاه و آسایش خواهند رسید.
آقای تاجگردون آیا نظر و رضایت مغازه داران قدیمی این بازار را که سالها در این خیابان زجر و زحمت کشیده اند را خواسته یا جلب کرده اید؟ آیا می دانید چندین خانوار در این بازار امرار معاش می کنند. آیا شما بفکر امرار معاش خانواده های این مغازه داران هستید یا نه؟ چون با اجرایی کردن این طرح قطعا این بازار از رونق خواهد افتاد.untitled-11
آقای تاجگردون بهتر نیست بجای هزینه کردن پول بیت المال برای این طرح غیر کارشناسی و بی فایده این پول را در محله های محروم  رادک، لبنان، کیامرثی، سادات هزینه بکنید یا آنرا برای ساخت پارکینگ که بعد از معضل بیکاری، معضل این شهر نفت خیز است هزینه بکنید.
آقای تاجگردون فقر و بیکاری، اعتیاد و خودکشی و... مشکلات این شهر است نه سنگ فرش کردن خیابان بلادیان!
چرا می خواهید تنها خیابان این شهر که مرکز تجاری و پزشکی و ..... است را مسدود کرده و با این کار مشکل ترافیک این شهر را دو چندان کرده و با این کار داد مردم گچساران را در بیاورید.
آقای تاجگردون مشخص است که شما مثل ما زجر و زحمت نکشیده ای  تا که ما را درک بکنی؟
آقای تاجگردون ظاهرا در اجرای این طرح، نشیمنگاه و فضای سبز پیش بینی کرده اید، لازم است بدانید با اجرای این طرح، خیابان بلادیان پاتوق افراد ولگرد خواهد شد و این خیابان محل عرضه  و استعمال دخانیت و قلیان خواهد شد.
در پایان اعلام می کنم این طرح با شکست مواجه خواهد شد و آنگاه شما پشیمان خواهید شد و پشیمانی دیگرسودی ندارد و جبران خسارت وارده به بازار بلادیان غیر ممکن است.
 


کد مطلب: 206133

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/206133/2/حاج-خدادوست-خطاب-تاجگردون-این-طرح-شکست-می-خورد-پشیمان-شوید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1