کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عملیات والفجر ۸ در یاسوج (+عکس)

7 مهر 1395 ساعت 23:08


عملیات والفجر ۸ در یاسوج بازسازی شد.
به همت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و تیپ ۴۸ فتح، بازسازی عملیات والفجر ۸ با حضور گسترده مردم و مسؤولان و با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در بازسازی عملیات والفجر ۸ نیروهای رزمی با همکاری غواصان پس از عبور از رودخانه اروند شهر فاو را تسخیر کردند و پرچم گنبد امام رضا (ع) بر گنبد مسجد این شهر نصب شد.
در این آیین مردم از قشرهای مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان حضور داشتند و به دقت عملیات رزمندگان اسلام را برای فتح شهر فاو زیر نظر داشتند.
 
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در حاشیه برگزاری و بازسازی عملیات والفجر ۸ در محل دهکده دفاع مقدس شهر یاسوج اظهار کرد: برای ظهور امام عصر(عج) باید آمادگی لازم از هر نظر از جمله در ابعاد نظامی وجود داشته باشد.
وی افزود: در عرصه درگیری نهایی میان نیروهای حق و باطل باید آمادگی لازم را در رکاب امام عصر(عج) داشته باشیم و همه باید برای آن روز آماده باشیم.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این آمادگی باید در همه حوزه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و نظامی باشد.

وی با بیان توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: اگر به رستگاری و موفقیت می‌اندیشیم باید در دوران غیب امام عصر(عج) با برگزاری رزمایش‌ها آمادگی خود را حفظ کنیم.

ملک‌حسینی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از چند روز دیگر رویدادی مهم و بزرگ در استان ما برگزار می‌شود که باید همه برای برگزاری این رویداد ملی در صحنه حضور داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیش‌بینی حضور گسترده و همه جانبه مردم استان را در این کنگره داریم.


aamaliat-valfajr8-1 aamaliat-valfajr8-2 aamaliat-valfajr8-3 aamaliat-valfajr8-4 aamaliat-valfajr8-5 aamaliat-valfajr8-6 aamaliat-valfajr8-7 aamaliat-valfajr8-8 aamaliat-valfajr8-9
 


کد مطلب: 201199

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/201199/2/عملیات-والفجر-۸-یاسوج-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1