کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرداخت تسهیلات ویژه به زنان کارآفرین و سرپرست خانوار

7 مرداد 1395 ساعت 16:13


مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد تدوین برنامه‌های ۴ ساله امور بانوان در گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گچساران و جمعی از بانوان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌هایی برای بانوان در سطح استان در دستور کار داریم.
فریبا رحمان پور از راه‌اندازی کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان در استان خبر داد و افزود: در نظر داریم کانونی فرهنگی و اجتماعی جهت ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی کنیم.
رحمانپور با اشاره به قول مساعد رئیس صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت تسهیلات در حوزه کارآفرینی بانوان گفت: درصورت تشکیل بازارچه زنان درگچساران این صندوق تسهیلاتی به میزان ۳۰۰ میلیون ریال با بهره ۴ درصد به زنانی که دارای غرفه در این بازارچه هستند، پرداخت خواهد کرد.
.
مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت راه‌اندازی تشکل‌های مردم نهاد در حوزه زنان در شهرهای این استان تأکید کرد و گفت: راه‌اندازی این تشکل‌ها می‌تواند سبب رفع مشکلات حوزه زنان در استان شود.
رحمان‌پور عنوان کرد: درخصوص حمایت از بانوان کارآفرین نیز بانوانی که همسران بی‌کار دارند، در اولویت قرار گرفته و تسهیلاتی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با بهره ۴ درصد به انها پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه این صندوق قول مساعد حمایت از زنان سرپرست خانواری که در حوزه کارگاهی مشارکت می‌کنند را داده است، عنوان کرد: در این راستا تسهیلات ویژه قرض‌الحسنه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانوده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کانون فرهنگی اجتماعی بانوان را گامی مهم در راستای توجه به قابلیت‌های بانوان در گچساران دانست و تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی اجتماعی زیرمجموعه فرمانداران بوده و اعضای هیأت مدیره نیز توسط فرمانداران انتخاب می‌شود.
رحمانپور تصریح کرد : امسال نشست منطقه‌ای جنوب کشور در حوزه بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اما در این نشست گچساران فاقد تشکل مردمی در حوزه زنان و خانواده بود.
 
خبر: حبیب قلندری
۱
 
۲ IMG_3981
۳ ۴ IMG_3955 IMG_3959
 


کد مطلب: 190859

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/190859/2/پرداخت-تسهیلات-ویژه-زنان-کارآفرین-سرپرست-خانوار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1