کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار مدیرکل و کارکنان تامین اجتماعی گچساران با فرماندار

23 تير 1395 ساعت 3:51


به مناسبت هفته تامین اجتماعی مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مدیر و کارکنان تامین اجتماعی گچساران با فرماندار شهرستان دیدار کردند.
بنابر این گزارش در ابتدای این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان ضمن بیان گستردگی فعالیت ها و تنوع بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی، به ارائه آمار و ارقام عملکرد سازمان تامین اجتماعی پرداخته و در خصوص تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت، وضعیت بیمه بیکاری، مستمری بگیران این سازمان، نهادهای تحت پوشش و  وضعیت اداره این شهرستان گزارشی را ارائه نمود.
عباس نورمحمدی با اشاره به تحت پوشش بودن بیش از ۴۵ درصد از جمعیت استان افزود: با توجه به اینکه هدف اصلی ما جلب رضایت مردم بوده جهت استفاده بهتر از خدمات و حمایتهای سازمان ، گسترش پوشش بیمه ای، ارتقای کیفیت خدمات، اصلاح فرایند ها، غیرحضوری کردن خدمات بیمه ای به منظور کاهش مراجعات و تسهیل امور شرکای اجتماعی سازمان و... از جمله اقداماتی است که سازمان تامین اجتماعی به طور جدی جهت تسهیل کارها دنبال می کند.
مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان به تامین منابع تامین اجتماعی از طریق حق بیمه های دریافتی از بیمه شدگان تامین و بدون استفاده از بودجه عمومی دولت ، خدمات متنوع و گسترده بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران زیر پوشش اشاره کرد و خواستار همکاری فرمانداری با سازمان بویژه در ارتباط با وصول مطالبات معوق ادارات و نهادهای شهرستان شد.
در ادامه این نشست فرماندار شهرستان گچساران اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی دارای حجم کار بالایی است و خدمات بسیار زیادی را به مردم ارائه می دهد که باید تلاش شود تا شاهد توسعه و گسترش  هر چه بیشتر فعالیت‌ها و خدمات این سازمان باشیم.
عبدالرحیم رحیمی تصریح کرد :سازمان تامین اجتماعی به جهت حمایت ها و خدمات رسانی به نیروهای زحمتکش و مولد جامعه با ایجاد انگیزه و دلگرمی در انان ، به تولید و اقتصاد کشور کمک می کند .
رحیمی ضمن تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با تامین اجتماعی افزود: تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی باعث بالا رفتن کیفیت خدمات دهی و رضایت مردم خواهد شد.
فرماندار گچساران ضمن تشکر از زحمات مدیر و کارکنان تامین اجتماعی  در راستای انجام امورات و وظایف سازمانی افزود:تامین اجتماعی شهرستان گچساران الحمدلله از ادارات بدون حاشیه بوده که با وجود حجم بالای مراجعات کمترین انتقاد را از طرف ارباب رجوع دارد.
--------------------------
گزارش: حبیب قلندری
IMG_1706 IMG_1710 IMG_1715 IMG_1718 IMG_1722 IMG_1748


کد مطلب: 188796

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/188796/2/دیدار-مدیرکل-کارکنان-تامین-اجتماعی-گچساران-فرماندار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1