کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئولان گچساران پای کار باشند

3 ارديبهشت 1395 ساعت 23:06


فرماندار گچساران در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر و ماه پرخیر و برکت رجب و استفاده معنوی از این ماه، اظهار داشت: شهرستان گچساران به لحاظ موقعیت مواصلاتی و بافت قومیتی، حساسیت بیشتری نسبت به سایر شهرستان‌های استان در خصوص مبارزه با قاچاق کالا دارد که این موضوع، مسئولیت ما را نیز دوچندان می‌کند.
عبدالرحیم رحیمی افزود: قاچاق کالا یکی از چند مولفه مهم و اثرگذار بر اقتصاد است که گسترش این پدیده شوم و تاثیرمخرب آن درامر تولید و تجارت قانونی و سرمایه گذاری و اشتغال برای جامعه خطرناک است.
وی با تاکید بر افزایش تعامل بین دستگاهی در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا عنوان کرد: با همکاری و تعامل مثبت میان دستگاه‌های متولی و همچنین برنامه ریزی مناسب می‌توان شاهد اقدامات موثر و قابل توجهی در این زمینه بود.
در ادامه جلسه معاون دادستان شهرستان گچساران اظهار داشت: در قانون جدید، مبارزه با قاچاق کالا و ارز زیر مجموعه تعزیرات حکومتی است و سازمان‌های کاشف هم نیروی انتظامی و صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان (خاصه دارو) می‌باشند.
یاسین مطهری افزود: دستگاه قضایی هر اقدامی که به جهت حفظ امنیت وسلامت مردم باشد قاطعانه در چارچوب قانون حمایت می‌کند و در این موضوع اصلا تردیدی نیست.
این مقام قضایی تصریح کرد: از اینکه ما بنشینیم تا در شهر، داروی غیرمجاز و پودرهای نیروزا توزیع شود و بعد ببینیم که با سازمان صنعت معدن است یا با شبکه بهداشت و درمان که دراین موضوع ورود و پیگیری کنند لذا در این خصوص دستگاه‌های متولی و مسئول مشخص است.
وی خاطر نشان کرد: اقدامات موثر و فراوانی هم در این راستا توسط دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.
مطهری با بیان اینکه دستگاه قضایی در راستای مبارزه با قاچاق کالا با قاچاقچیان کالا بطور قاطع و بشدت برخورد کرده است، تاکید کرد: هر اقدامی که در طول شبانه روز به جهت امنیت و سلامت مردم در حوزه سلامت و همچنین اقتصاد کشور لازم باشد ما قاطعانه دستورات لازم را صادر و پیگیری خواهیم کرد پس مسئولان پای کار باشند و خدای ناکرده سهل انگاری در این خصوص دیده نشود.
 
IMG_3059 IMG_3066 IMG_3067 IMG_3068 IMG_3071 IMG_3097
--------------------------------
خبر: حبیب قلندری


کد مطلب: 175717

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/175717/2/مسئولان-گچساران-پای-کار-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1