کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زینل‌زاده: ۴۰ میلیون تومان اعتبار ماشین چوبی گچساران

2 فروردين 1395 ساعت 9:19


شهردار گچساران دراین آیین ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همشهریان اظهار داشت: طرحی که امروز شاهد رونمایی آن هستیم بزرگترین ماشین چوبی ایران است که در بوستان لاله (پارک دوستی) جهت بازدید شهروندان و مسافران وگردشگران نصب شد.

اردلان زینل زاده افزود: اجرای این طرح می تواند بعنوان یک نماد و یک منظر خوب در ذهن هر بیننده ای باشد و از آن جاییکه در ایام نوروز شهر گچساران پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از اسرع نقاط کشور می باشد هموطنان عزیز می توانند از این نقطه دیدنی تصویربرداری کرده و همچنین این طرح یک خاطره ای را در ذهن هر رهگذری تداعی کرده و ماندگاری در اذهان عابرین ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه این طرح منحصربه فرد می باشد و توسط یکی از همشهریان گچسارانی بنام فردین کریمی طراحی و ساخته شده است عنوان کرد: جای تقدیر و تبریک دارد که در شهرستان گچساران افرادی هستند چه در حوزه مدیریت و چه در حوزه های هنری، فرهنگی، طراحی و.... می توانند آثار ارزنده ای را بجای بگذارند.
زینل زاده تصریح کرد: یک نکته قابل تامل اینست که طراح و سازنده این ماشین چوبی کسی است که دارای معلولیت جسمی می باشد اما با این وجود توانست است این اثر زیبنده را خلق کند.
شهردار گچساران در مورد هزینه ساخت این ماشین چوبی گفت: قیمت توافقی است ولی بر اساس میزان چوب مصرف شده و ساعت و روزهایی که طراح آن مشغول ساخت بوده ، هزینه آن بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان می باشد.
زینل زاده در پایان افزود: شهرداری گچساران از این طرح ها استقبال می کند و امیدواریم این طرح ها نما و زیبایی خاصی به شهرستان گچساران دهد.

-------------------------
خبر: حبیب قلندری

------------------------

IMG_0121 IMG_0122 IMG_0129 IMG_0139


کد مطلب: 172410

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/172410/2/زینل-زاده-۴۰-میلیون-تومان-اعتبار-ماشین-چوبی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1