کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار زارعی با طایفه حاجتی

20 بهمن 1394 ساعت 10:18


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با طایفه حاجتی از شهر یاسوج دیدار کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، در این نشست جوانان، دانشجویان، اساتید، نخبگان،فرهنگیان،ریش سفیدان ..... این طالیفه حضور داشتند و دوباره حمایت خود را از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.
دکتر چنگیز هاشمی از استاد دانشگاه در این هم اندیشی با اشاره به اینکه اساسی‌ترین پاسخ به فرایند تغییر در همه شئونات جامعه کسب قابلیت و شایستگی در امر توسعه همه جانبه است گفت: اگر توسعه به معنی ایجاد شرایط رفاهی در ابعاد اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و سیاسی از حالت موجود به حالت بهتر و یا از حالت موجود به وضعیت مطلوب تغییر کنیم باید به شکل صحیح فرایند فرایند توسعه را دنبال کنیم.
این چهره دانشگاهی با یبیان اینکه چشم انداز عملکرد نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این چند سال علی رغم محدئویت های اقتصادی و سیاسی بسیار مثبت بوده است تصریح کرد: عملکرد زارعی در این وضعیت نشان از غنای فکری و سطح توسعه یافتگی ایشان در همه ابعاد بوده است.
عضو اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد به شرایط پساتحریم اشاره کرد و اظهار داشت:زارعی به خوبی خود را در عمران آبادانی به مردم معرفی کرده است و به خوبی می‌توانیم خوشحال باشیم که در چهر سال این ده نمایندگی ایشان سازندگی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا شتاب بیشتری خواهد گرفت.
هاشمی خطاب به نمیان ده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت:طایفه ای که شما محضرشان تشریف دارید طایفه حاجتی است که از لحاظ شهامت،شجاعت، ولایت مداری،ایثار و از خهود گذشتگی همیشه زبان زد عام و خاص بوده است.
وی به خدمات گاز رسانی،برق رسانی،ایجاد فضاهای ورزشی،توسعه کشاورزی به روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت: در شرایطی که کشور در تحریم بسر می‌برد زارعی این همه امکانات را به شهر و رو ست‌های حوزه انتخابیه خود داده است پس مردم هم قدر دان این زحمت‌ها هستند و هم زارعی گام دیگر برای توسعه همه جانبه در چهر سال این ده بر خواهد داشت.
این چهره اصلاح طلب در حوزه دانشگاه به حمایت قاطع ۸۰درصدی اصلاح طلبان در دور قبل انتخابات مجلس از غلام محمد زارعی اشاره کرد و افزود: باید از زارعی به خاطر انتصاب ۹۰درصد از مدیران خود از جریان اصلاح طلبی تقدیر کرد.
هاشمی گفت:خط مشی زارعی همان مشی اصلاح طلبی است اما بدون جنجال و حاشیه و طبق صحب هایی که با دوستانم در جریان اصلاح طلبی داشته‌ام به زخم اینکه از نبود سید باقر در انتخابات ناراحت هستیم ولی با دیگر حمایت قاطع از غلام محمد زارعی خواهیم داشت.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در جمع طایفه حاجتی شهر یاسوج با بیان اینکه وقتی مسئولیت خدمت گذاری به مردم در مجلس شورای اسلامی پذیرفتم شهر یاسوج و حومه این شهر از نبود خدمات رنج می‌برد.
زارعی تصریح کرد: ۱۲۰ هزار از ساکنین شهر یاسوج به دلیل کمبود اعتبارات از زیر ساخت‌های شهری خوبی برخوردار نبودند.
زارعی اظهار کرد: تلاش‌های برای خارج شدن شهر یاسوج را از همان سال اول شروع کردم و با اقدامات اخیر، مرکز استان از این شکل نابسامان بیرون او ردیم.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترافیک یکی از معضلات اساسی شهر یاسوج بود، بیان کرد: با پی گرهای مستمر در تهران ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از پل سوم بشار تخصیص داده شد قطعاً با اتمام این پروژه که از تعهدات راه و شهرسازی است، بخش عظیمی از ترافیک مرکز استان مرتفع می‌شود.
زارعی ادامه داد: برای اینکه مردم از دستاوردهای آن بهره‌مند شوند و معارض هم نداشته باشد، ۱۰ میلیارد ریال برای صاحبان اراضی که در مسیر این پروژه بودند در نظر گرفته شد که پرداخت می‌شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تکمیل دو پل دیگر یعنی بلوار شهید رجایی به سمت بیمارستان امام سجاد (ع) و پل انتهای جاده شرف آباد، کمربندی یاسوج-اصفهان، حد فاصل پل مختار است که این دو مسیر نقش مهمی در پیشرفت شهر یاسوج دارد و دسترسی مردم به جاده‌ها را راحت‌تر و سرعت می‌بخشد، از دیگر اقدمات بود که به صورت جد پی گران بودم و یکی از پل‌ها را با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور کلنگ زنی کردیم و امروز پیشرفت خوبی دارد.
غلام محمد زارعی با بیان اینکه آسفالت معابر شهری شرایط نامناسبی داشتند، اظهار کرد: با تأمین اعتبار مورد عملیات روکشی راه‌های ارتباطی و معابر شهر یاسوج را داشتیم و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این کار اختصاص داده شد.
زارعی از اتصال آبشار یاسوج به پارک جنگی با هدف توسعه این دو منطقه گردشگری خبر داد و افزود: برای استفاده بهتر از موقعیت آبشار و سهولت رفت و آمد گردشگران و مسافران، اعتبارات لازم برای اتصال این دو منطقه زیبای گردشگری تخصیص داده شد.
وی در ادامه از اختصاص یک میلیارد تومان به عمران و آبادانی شرف آبادها خبردادوگفت: شهرداری یاسوج قول داده است که بزودی عملیات زیر ساختی در این منطقه شروع کند و من به قولی که به این مردم داده بودم عمل کردم.
زارعی با بیان اینکه مردم بهترین قاضی هستند گفت: در سه سال گذشته کارهایی انجام دادم که بعضی‌ها در ۸ سال بایان همه منابع مالی از انجامش شان ناتوان بودند.
وی به فعال کردن مجدد ۷۲واحد صنعتی بزرگ و کوچک در شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: در گذشته شهرک صنعتی بل کو به گورستان صنعتی تبدیل شده بود و خوشحال هستم کهخ پی گری که صورت دادم خیلی از این واحدها دو باره به مدار تولید باز گشتند.
وی در پایان نوید توسعه شهرستان‌های بویراحمد و دنا را در چهر سال این ده به مردم داد و گفت: با شنخاتی که از خودم دارم در چهار سال این ده رشد و توسعه همه جانبه همراه با اشتغال جوانان را با ایجاد صنعت‌های بزرگ در بویراحمد و دنا فراهم خواهم کرد.
 
IMG_0222 IMG_0224 IMG_0225 IMG_0226 IMG_0227 IMG_0228 IMG_0231 IMG_0232 IMG_0233 IMG_0234 IMG_0235 IMG_0238 IMG_0239 IMG_0240 IMG_0241 IMG_0242 IMG_0243 IMG_0244 IMG_0245 IMG_0246 IMG_0243 IMG_0244  IMG_0246 IMG_0247 IMG_0255 IMG_0256  IMG_0262  IMG_0265 IMG_0277 IMG_0272 IMG_0272 IMG_0269 IMG_0266 IMG_0283 IMG_0281 IMG_0278 IMG_0285


کد مطلب: 161365

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/161365/2/دیدار-زارعی-طایفه-حاجتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1