کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صیدالی: حق پروژه باباکلان، این افتتاح نبود

21 دی 1394 ساعت 8:08


مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح گاز رسانی به دهستان باباکلان که با حضور استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند، اظهار داشت: این پروژه در یکی از مسیرهای بسیار سخت قرارگرفته بود و با توجه به این شرایط گاز رسانی از طریق شبکه گذاری برای شرکت گاز مقرون به صرفه نبود.
هوشنگ صیدالی افزود: ما اصلا فکر و تصورش را نمی‌کردیم این روستا را گازدار بکنیم، تصریح کرد: قدم اول را نماینده مردم شهرستان‌های گچساران برداشت که توانست مجوز این پروژه را مستقیما از رئیس جمهور وقت بگیرد.
وی عنوان کرد: در اوایل کار طراحی این پروژه همکاران و مهندسین طراح من عدم امکانپذیر بودن و استاندارد‌های لازم جهت گاز رسانی به دهستان باباکلان را مطرح کردند و در این مورد از من گلایه‌مند بودند.
صیدالی بیان کرد: در ‌‌نهایت با اصرار ما و با همت و دلسوزی و تلاش مجدد همکاران و مهندسین شرکت گاز موفق شدند این پروژه سخت را طراحی بکنند.
مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به مشخصات این پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه در دو فاز که در فاز اول ۱۴کیلومتر لوله فلزی و در فاز دوم ۹ کیلومترلوله پلی اتیلن و ۱۷ کیلومتر خط لوله فلزی و یک ایستگاه TBS اجرا گردید که این پروژه با صرفه جویی‌های انجام شده ۵ میلیارد تومان هزینه در برداشته است و با بهره برداری از این پروژه یک هزار و ۴۴۰ نفر در قالب ۳۶۸ خانوار از نعمت گاز برخودار شدند و هر علمک گاز در باباکلان ۱۴۰ میلیون ریال برای دولت هزینه در بر داشته است.
صیدالی در پایان گفت: اگر چه انتظار من بر این بود که این پروژه به نحو دیگری افتتاح گردد و حقیقا این شایستگی را هم داشت اما با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم و ممکن بود حرف و حدیثی ایجاد شود ما در ساده‌ترین وضع ممکن پروژه را افتتاح کردیم ولی حق این پروژه بزرگ بیشتر از این بود.
خبر: حبیب قلندری
IMG_9707 IMG_9712 IMG_9714    IMG_9725 IMG_9728 IMG_9752 IMG_9759 IMG_9775
 


کد مطلب: 153663

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/153663/2/صیدالی-حق-پروژه-باباکلان-این-افتتاح-نبود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1