کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهره‌برداری از حوزه علمیه خواهران گچساران

10 دی 1394 ساعت 7:23


با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، مسجد حوزه علمیه برادارن گچساران با اعتبار ۲۹ میلیارد ریالی کلنگ‌زنی شد.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز و در فرخنده روز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و در مراسم کلنگ‌زنی مسجد حوزه علمیه برادران گچساران اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های بزرگ خیرین برای توسعه فضاهای دینی و فرهنگی استفاده کرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به افزایش فعالیت خیرین در ساخت مراکز علمی و فرهنگی در حال حاضر خیرین نقش بزرگی در توسعه مراکز فرهنگی و علمی برعهده دارند.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه با بیان اینکه خیرین حوزه تعلیم و تربیت بزرگترین اجر را نزد پروردگار دارند، افزود: پرورش نسل توانمند و آینده‌ساز مهم‌ترین کاری است که خیرین این حوزه انجام می‌دهند.

ملک‌حسینی با اشاره به اینکه امروز خیرین در حوزه‌های مختلفی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: عملکرد خوب خیرین ریشه در دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی آنها دارد.

بهره‌برادری از حوزه علمیه خواهران گچساران

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازمه استحکام دین فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگ اسلامی است.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی امروز در آیین بهره‌برداری از ساختمان حوزه علمیه خواهران گچساران اظهار کرد: توسعه فضاهای علمی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولان باید همواره نسبت به آن اهتمام ورزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تبلیغ دین به گونه‌ای که عالمانه و به صورت هدفمند باشد، راهکاری مهم در حفظ جایگاه آن نزد مردم خواهد بود.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه تصریح کرد: اکنون و در زمانه فعلی پاسخ به چرایی‌ها لازمه استحکام دین است و این امر به جز با فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی لازم غیرممکن خواهد بود.

وی همچنین با تبریک فرخنده روز میلاد نبی‌اکرم(ص) و هفته وحدت تصریح کرد: هفته وحدت فرصت بسیار خوبی برای افزایش همدلی میان امت اسلامی است.

ملک‌حسینی گفت: دشمن با ایجاد تفرقه به دنبال اختلاف شیعه و سنی بوده و هدف آنها در نهایت ایجاد ضربه به اسلام و ارزش‌های ناب آن است.

وی ادامه داد: حفظ وحدت و همبستگی در میان مسلمانان شیوه کارساز در جهت مبارزه و مقابله با تفرقه‌افکنی دشمنان است.

ملک‌حسینی به هدف نام‌گذاری هفته وحدت اشاره کرد و گفت: هدف بنیانگذار جمهوری اسلامی از نام‌گذاری این هفته جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده دشمن برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی بود.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه از وحدت به عنوان نیاز اصلی جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: جمهوری اسلامی الگو و نماد اتحاد و همدلی و یکپارچگی در بین امت اسلامی است.

IMG_1891

 IMG_1903  IMG_1877IMG_1881IMG_1898 IMG_1912  IMG_1886  IMG_1880  IMG_1875  IMG_1871 IMG_1870 IMG_1868 IMG_1867 IMG_1866 IMG_1859 IMG_1850 IMG_1849


کد مطلب: 151265

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/151265/2/بهره-برداری-حوزه-علمیه-خواهران-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1