کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خلیلی نامزد انتخابات گچساران شد/فولادی‌وندا نمی‌تواند کاندیدای اصولگرایان باشد

4 دی 1394 ساعت 17:00


کرم خلیلی نامزد انتخابات گچساران و باشت شد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، عصر امروز کرم خلیلی با حضور در فرماندای گچساران نامزد انتخابات گچساران و باشت شد.
خلیلی بعد از نام‌نویسی در انتخابات مجلس دهم در نشست خبری انجمن خبرنگاران گچساران اظهار کرد: چون جای کاندیداهای اصولگرا در انتخابات خالی بود احساس وظیفه کردم و آمدم.
این نامزد انتخابات مجلس با بیان اینکه فولادی‌وندا نمی‌تواند کاندیدای اصولگرایان باشد، بیان کرد: آقای فولادی‌وندا در نشست خبری خود اعلام کرده است، من کاندیدای فراجناحی هستم در حالیکه وی قبلاً به عنوان یک کاندیدا و در جبهه ای ناسیونالیستی وارد انتخابات شده بود.
خلیلی همچنین بیان کرد: ممکن است که خیلی از اصولگرایان از تاجگردون نیز حمایت کنند.
وی در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: شخصیتهای تاثیرگذاری در جبهه اصولگرایی همچون عبدالکریم قاضیفر و اله کس راهی و نیز بزرگانی دیگر از بنده حمایت خواهند کرد.
تکمیلی:
علت اینکه  فولادی تا کنون نتوانسته رضایت جبهه اصولگرایان را جلب کند چیست؟
فولادی در دوره های گذشته بعنوان کاندیدای یک جبهه ناسیونالیستی وارد می شدند و کاندید جبهه ناسیونالیستی فرق میکند با یک تفکر و جبهه دیگر و سریع تغییر موضع داد. من نمی گویم که اصول گرا نیست ولی بعنوان یک کاندید ای جبهه ناسیونالیستی بوده و من نمی دانم چرا اصولگرایان به روی فولادی به اجماع نرسیده اند و ظاهرا هم به اجماع نرسیده اند و قطعا اگر می رسیده اند اعلام می کردند و این به این معنی است که نیاز به گزینه دیگری است که وارد شود و من هم حاضر شدم و خود را به عنوان سمبل این تشکل ثبت نام کردم.
آیا تا  پایان انتخابات حضور خواهید داشت؟
من احساس تکلیف کردم و تا زمانی که احساس کنم مردمم نیاز به وجود من دارند و همچنین به پتانسیلم شک نکنید تا آخر هستم.
فولادی بیان کرده که جعفری و حسینی دو چهره شاخص اصولگرایان از من حمایت می کنند  بطوریکه رسما این دونفر اعلام حمایت نکرده اند نظر شما در این مورد چیست؟
قبل از اینکه اراده بکنم و کاندید بشوم از جعفری سوال کردم آیا قصد حمایت از کاندید خاصی را دارید؟ گفتند نه...
آیا حسینی و جعفری از شما حمایت خواهند کرد؟
من به این عزیزان زنگ زدم به من نگفتند که حمایت می کنیم یا نه
شما چرا در ساعت های پایانی در فرمانداری حضور پیدا کرده و نام نویسی کردید؟
همان طور که مستحضرید در شهرستان گچساران  انتخابات به هرصورت مانند کشور  دو جناح فکری متداول است در گچساران احساس کردم با توجه به اینکه فردی می خواست کاندید اصولگرایان باشد و ظاهرا فرا جناحی ثبت نام کرده و از اصولگرایان انصراف داده تشخیص ام بر این بود که در آخرین لحظه نگذارم اصولگرایان سرشان بی کلاه بماند و بعنوان نماینده فکر اصول گرایی شهرستان گچساران پا به عرصه انتخابات گذاشتم تا خدمتگزار بی منت باشم.
هدف و انگیزتان ازحضور در انتخابات چیست و چه پیامی برای مردم دارید؟
اعتقاد من بر اینست  که در قدیم سال های ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۵ این مخروبه  نامش کاروانسرا بود بعدا تغییر لفظ داده و دوگنبدان شده اما ما هرگزنه دوگنبدانی می بینیم نه گچسارانی بلکه  همان کاروانسرا سابق می بینیم.
وضعیت عمرانی حال حاضر گچساران چگونه است؟
وضعیت عمرانی گچساران مثل کاروانسر  است هر کسی که می آید یک دیدگاهی دارد چون مردم ما مثل مردم اصفهان نیست متاسفانه به این خراب آباد راضی هستیم و اگر ذر حاشیه ای ۱۰ متر آسفالت می شود مردم خوشحال می شوند.
آیا احتمال دارد به نفع کاندید اصولگرایی کنار بکشید؟
اصلا اصولگرایی نیست که من  به نفع آن کنار بکشم.
با توجه به اینکه شما یکی از چهره های شناخته شده و متشخص اصولگرایی در شهرستان گچساران هستید، آیا فولادی  کاندید منتخب این جبهه محسوب می شود یا خیر؟
من نمی توانم جواب این سوال را بدهم با توجه به جوابی که خودشان دادند قاعدتا نباید باشند اگر کاندید این جناح بوده اند چرا فرا جناحی اعلام کردند شما نمی توانید بگویید هم باشد هم نباشد.
خبر: حبیب قلندری
 
 
DSC_0002 DSC_0004 DSC_0009 DSC_0010 IMG_9418 IMG_9422 IMG_9451 IMG_9454 IMG_9458 IMG_9461 IMG_9464 IMG_9467 IMG_9468 IMG_9471 IMG_9472 IMG_9475 IMG_9478 IMG_9480 IMG_9484 IMG_9486 IMG_9501 IMG_9502 IMG_9504 IMG_9509 IMG_9514 IMG_9515 IMG_9516 IMG_9517 IMG_9518
عکاس: جواد حسنی


کد مطلب: 150085

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/150085/2/خلیلی-نامزد-انتخابات-گچساران-فولادی-وندا-نمی-تواند-کاندیدای-اصولگرایان-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1