کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دو کاندیدای دیگر به مدعیان در گچساران پیوستند

3 دی 1394 ساعت 17:38


هفتیمن نامزد انتخاباتی با حضور در فرمانداری گچساران برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد: وی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار کبنانیوز اظهار داشت: حمید پورحسن دیل کار‌شناس ارشد حقوق جزاء و جرم‌شناسی و کارمند دادگستری گچساران و متولد ۱۳۵۲ از روستای دیل و دارای گرایش فکری اطلاح طلب اعتدالگرای اصولی هستم.
وی درادامه گفت: تمام نمایندگان از گذشته تا کنون برای این شهر کار کرده‌اند و بی‌انصافی است که بگوییم کسی کاری نکرده و خدمات و زحمات آنان را نادیده بگیرم اما خدمات کم بوده و کافی نیست و وضعیت عمرانی حال حاضر شهرستان گچساران بسیار ضعیف است. چون گچساران پنجمین ابرمخزن نفت جهان است چرا باید وضعیت این شهر این گونه باشد؟
این نامزد انتخاباتی با اشاره به اینکه با شعار خدمت، اقتصاد، اشتغال وارد صحنه انتخابات شده‌ام و تا پایان اتنخابات می‌ایستم و به نفع کسی کنار نخواهم کشید واز سوابق کاری ۷ سال بعنوان مدیر دفتر قضایی گچساران بودم و از طرف هیچ حزب و جناحی و گروهی حمایت نمی‌شوم و همه کاندیدا رقیبان من هستند.
***********************
هشتمین نامزد انتخاباتی با حضور در فرمانداری گچساران برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
وی در گفتگو اختصاصی با کبنانیوز اظهار داشت: سید یوسف پنجه بند فوق لیسانس پژوهش علوم اجتماعی، دبیر آموزش و پرورش و اهل روستای تکیه باشت و دارای گرایش فکری اصلاح طلبی می‌باشم و هدف و انگیزه‌ام جهت حضور اینست که بعنوان یک شهروندی که در این شهر زندگی می‌کنم با ثبت نام خود باعث گرم شدن تنور انتخابات و یک فرد تاثیر گذار باشم.
این نامزد افزود: با شعار انتخاباتی دیدن آنهایی که دیده نمی‌شوند وارد این کارزار شده‌ام و شانسی هم برای خودم قائل نیستم و فقط بعنوان یک شهروند آمده‌ام و کاندید شده‌ام و خیلی هم خوشحال هستم و تا الان تصمیمی دال بر انصراف به نفع کاندید دیگر و همچنین نظر دارم تا پایان انتخابات در صحنه باشم.
وی در مورد عملکرد نماینده فعلی شهرستان بیان کرد: هرکس دارای ضعف‌های می‌باشد اما نماینده فعلی گچساران نقاط قوتش بیشتر از ضعف‌هایش می‌باشد و وضعیت عمرانی شهر گچساران مطلوب و خوب است و نماینده فعلی شهرستان یک شخصیت متخصص و کاردان و شناخته شده و ملی است که نام گچساران را در کشور مطرح کرده است.
خبر: حبیب قلندریIMG_7978 IMG_7977 IMG_7975 IMG_7973 IMG_7971 IMG_7967


کد مطلب: 149715

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/149715/2/دو-کاندیدای-دیگر-مدعیان-گچساران-پیوستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1