کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون: بافت روستایی استان از محرومیت تاریخی رنج می برد

27 آذر 1394 ساعت 7:26


.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بافت روستایی کهگیلویه وبویراحمد از لحاظ زیرساخت های اجرایی و عمرانی از محرومیت دیرینه ای رنج می برد، گفت: تامین زیرساخت ها برای محرومیت زدایی ازاین منطقه در دولت تدبیرو امید شتاب گرفت.

غلام رضا تاجگردون روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری گچساران که باحضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های مناسبی برای توسعه است، افزود: توسعه عمران روستایی این استان نیارمند نگاه ویژه دولت است.
وی به ظرفیت های مناطق روستایی برای توسعه و تولید ولزوم اجرای طرحهای تامین آب آن اشاره کرد و گفت: با حمایت دولت از این ظرفیت ها برای تولید واشتغالزایی به نحو احسن استفاده خواهد شد.
وی اظهارکرد: با برنامه ریزی های انجام شده و تامین زیرساخت های عمرانی از سوی دولت در آینده نزدیک کلمه محرومیت برای همیشه از این استان برداشته خواهد شد.
تاجگردون بیکاری و درآمد کم را یکی از مشکلات اساسی مردم این استان ذکر کرد و گفت: زمینه تولید و رشد کار برای محرومیت زدایی هر چه بیشتر باید در دولت تدبیرو امید مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین با تاکید بر تلاش شبانه روزی مدیران برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد: پرداخت تسهیلات به تعاونی ها برای محرومیت زدایی باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.
کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر دارای حدود یکهزار و ۷۰۰ روستا می باشد.
تاجگردون سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری را فرصتی برای بیان و رفع برخی از تنگناهای توسعه نیافتگی مناطق روستایی گچساران وباشت دانست.

عکس: جواد حسنی
۲۰۱۵۱۲۱۷_۰۹۵۵۵۲ ۲۰۱۵۱۲۱۷_۰۹۵۵۵۸
razavi (6)
razavi (8)
razavi (11)
IMG_9710 IMG_9715  IMG_9724 IMG_9727 IMG_9747 IMG_9755 IMG_9778 IMG_9784


کد مطلب: 147395

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/147395/2/تاجگردون-بافت-روستایی-استان-محرومیت-تاریخی-رنج-می-برد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1