کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هدیه زینل زاده به کتابداران گچساران

20 آبان 1394 ساعت 9:52


چهل و نهمین نشست انجمن کتابخانه های گچساران درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز؛ در این نشست رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گچساران گفت: انتظار می رود امسال در هفته کتاب و کتابخوانی در گچساران استقبال بسیار خوبی از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به عمل آید و تعداد مراجعان به کتابخانه‌های عمومی افزایش یابد.
کوروش حسنی از اعضا حاضر در جلسه با توجه به فرا رسیدن هفته کتاب خواست که به ارائه راهکار در خصوص اداره بهتر برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی پرداخته شود
اردلان زینل زاده شهردار گچساران نیز که در این نشست شرکت کرده بود گفت: فعالیت های کتابخانه ها امسال بسیار چشمگیر بوده است و شهرداری در هفته کتاب و کتابخوانی از این فعالبت ها تقدیر به عمل خواهد آورد.
مصوبات این نشست به شرح زیر است؛
*مصوب شد شهردار شهرستان گچساران مبلغی از سهم نیم درصد قانونی انجمن کتابخانه­ های عمومی را جهت اجرای برنامه­ های هفته کتاب به حساب انجمن کتابخانه ­های شهرستان واریز نماید.
*مصوب شد شهردار گچساران به همه کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان گچساران هدایایی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تقدیم کند.
*مصوب شد اداره کتابخانه­ ها قفسه سیار کتاب جهت نصب در اتوبوس­ های درون شهری تهیه و شهردار از محل درآمد شهرداری مبالغ آن را بپردازد.
*مصوب شد کتابخانه ­ها جلسه قبل از هفته کتاب با ادارات فرهنگی جهت منسجم برگزار کردن برنامه­ های هفته کتاب برگزار نماید.
*مصوب شد اداره کتابخانه­ های عمومی در هفته کتاب و کتابخوانی روزانه یک کارشناس را به مدارس جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اعزام نماید.
*مصوب شد اداره کتابخانه­ ها، کتابهای ۵ نفر از نویسندگانی را که آموزش و پرورش معرفی می­کند، رونمایی و تجلیل کند.
*مصوب شد سازمان تبلیغات و اداره ارشاد تعدادی کتاب در هفته کتاب و کتاب خوانی تحویل اداره کتابخانه­ ها دهد.
*مصوب شد شهرداری در فصل مناسب جهت فضای سبز محوطه کتابخانه­ های عمومی شهرستان اقدام کند.IMG_1839 IMG_1840 IMG_1842 IMG_1844 IMG_1849


کد مطلب: 138260

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/138260/2/هدیه-زینل-زاده-کتابداران-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1