کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ اینستاگرامی تاجگردون به بذرپاش

14 مهر 1394 ساعت 8:23


محسن پناهپوری
امشب-یکشنبه-در گفت و گوی ویژه خبری دکتر تاجگردون حضور خواهد یافت.
این پیامی بود که در گروه های مجازی دست به دست می چرخید و من هم مثل ده ها و هزاران نفر دریافتش کردم.
چندان اهل تلویزیون نیستم و فقط یک برنامه نود می بینم و خندوانه... بخاطر اینکه یک همشهری ام در تلویزیون ملی قرار هست اظهار نظر کند پای آن می نشینم.
تاجگردون و بذرپاش در صفحه تلویزیون ظاهر و بحث آغاز می شود. هرکدام با افکار متضاد سیاسی نظراتشان را در رابطه با برجام بر زبان جاری می سازند، اما نزدیک بهم صحبت می کنند و به گونه ای چندان بحث را باز نمی کنند و کاملاً مشخص است که احتیاط می کنند و سفارشاتی به آنان شده است.  بحث آرام دنبال می شود تا کم کم به اواخر برنامه می رسد و کمی اختلافات اصلی نمود پیدا می کند تا جایی که بذرپاش می گوید: ما اختلاف چندانی در رابطه با پیشنویس برجام  نداریم و در یک لحظه تاجگردون تکه ای می اندازد و می گوید: کم نه! و این دیالوگ ده ثانیه ای یعنی پشت پرده اختلافات و حواشی بسیاری وجود دارد و البته چنین نیز بود و شد.
خبرها حکایت از ترک چند عضو کمیسیون برجام در جلسه تصمیم بر پیشنویس برجام داشت و پس از آن نیز آنها(تاجگردون و همفکرانش) بیانیه ای صادر و اعلام داشتند که پیشنویس بصورت یک طرفه و منفی و البته خارج از افکار مجلس نوشته شده است و این باعث شد تا برای یکی دو روز تلکست تمامی خبرگزاری ها و سایتها و نیز مطبوعات پر از خبرهای مربوطه شود.
با خود کلنجار می رفتم که ای کاش آن شب دکتر تاجگردون برخی مصحلت اندیشی ها را کنار می گذاشت و پاسخ بسیاری از مطالب آقای بذرپاش و همفکرانش را می داد.
طبق معمول برای آنکه بدانم نظر دکتر تاجگردون در رابطه با پشت پرده ها چیست، مستقیم سراغ اینستاگرام وی رفتم چرا که هر روز وقایع مهم را بی پرده و مستقیم در آن منتشر می کند و این بار نیز چنین بود و بی پرده پاسخ اظهارات بذرپاش که گفته بود تاجگردون زحمت نکشیده که یکبار پیشنویس را کامل بخواند را داد. تاجگردون در پاسخ بذرپاش در اینستاگرامش می نویسد*:
صحبتهای اقای بذرپاش با خبرگزاری فارس جالب بود. ایکاش دیشب که در برنامه گفتگوی ویژه بودیم این حرف را میزد تا جوابشو میگرفت و ایکاش قبل از مناظره تهیه کننده از من نمیخواست بدلیل اینکه موضوع حساس است بحث چالشی نشه. اگر این موضوع را در مناظره میگفت بهش میگفتم در جلسه این اقای بذرپاش بود که قسم جلاله خورد من یک ربع پیش متن گزارش را دیدم و ۵ دقیقه دیگه بهش رای داد. بهش میگفتم که من در جلسه گفتم این متن نوشته کیه که یک شبه اماده شده؟ بهش میگفتم که من در جلسه گفتم حداقل کمی متن را ویرایش میکردید تا از گفتمان محاوره ای تیم قبلی فاصله میگرفت. بهش میگفتم من در جلسه گفتم شما هنوز منظور سویفت را نمیدانید. بهش میگفتم من در جلسه گفتم این متن گفتمان و قرایت امریکاییهاست. بهش میگفتم در جلسه بهتون گفتم اقای بذرپاش متنی را که هنوز نخوندید چرا بهش رای میدید و...... ایکاش یک بار دیگه صداوسیما دعوت کنه تا بگم چی شد و ......
تاجگردون پاسخ بذرپاش را در اینستاگرامش می دهد اما ای کاش همانند آنچه که در نطقش در مجلس به زیبایی گفت،  در رسانه ملی نیز خطاب به بذرپاش و دوستانش باز هم فریاد می زد: تعارف نکنید برجام را رد کنید تا مردم تکلیفشان را با شما بدانند...
tajbazr
-------
*در این خصوص به اینستاگرام دکتر تاجگردون مراجعه نمایید. در اینستاگرام کلمه tajgardoon را جستجو کنید.
 
 


کد مطلب: 129472

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/129472/2/پاسخ-اینستاگرامی-تاجگردون-بذرپاش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1