کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه های ارشاد گچساران در هفته دفاع مقدس

6 مهر 1394 ساعت 6:50


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از برپائی برنامه های متنوع در هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی خبر داد.
امیر نوروزی در گفت و گو با کبنانیوز گفت: برگزاری شب شعر و خاطره دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع، برپائی نمایشگاه آثار هنرمندان در نگارخانه این اداره و همچنین برپائی نمایشگاه کتاب در ماه مهر از برنامه های مهم این اداره می باشد.
IMG_0217IMG_0216IMG_0215IMG_0214IMG_0213
بخشی از اخبار این روزهای فرهنگ و ارشاد گچساران در زیر می آید؛
نمایشگاه بزرگ کتاب گچساران به مناسبت آغاز فصل بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس با۷۰هزار جلد کتاب و بیش از۵۰هزار عنوان امروز در گچساران افتتاح شد.
به گزارش کبنانیوز؛ فرماندار گچساران با بیان اینکه موضوعات مختلف کتب موجود در نمایشگاه متنوع و در زمینه های ادبی، آموزشی، علمی، روانشناسی، کودک و ... است گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب زمینه دسترسی آسان و کم هزینه تر مردم به کتب مورد نظرشان را تامین می کند و نیاز است که این رویداد فرهنگی در طول سال به مناسبت های مختلف در استان برگزار شود .
عبدالرحیم رحیمی افزود: این نمایشگاه با همکاری و مشارکت مجموعه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و شورای اسلامی شهر دوگنبدان به مدت یک‌ماه دایر شده است.
IMG_0197 IMG_0199  IMG_0201 IMG_0203 IMG_0195 IMG_0194 IMG_0192 IMG_0191 IMG_0190 IMG_0189 IMG_0188 IMG_0182 IMG_0181
شب شعر و خاطره‌گویی ویژه هفته دفاع مقدس در گچساران برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: مراسم شب شعر و خاطره‌گویی ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.



امیر حسین نوروزی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در طول سال و در مناسبت‌های مذهبی و ملی اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف می‌کند.
وی افزود: برپایی مراسم‌های شب شعر و خاطره‌گویی در مناسبت‌های مختلف از برنامه‌هایی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در ایام سال ویژه قشرهای مختلف اجرا می‌کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان مراسم شب شعر و خاطره‌گویی ویژه این هفته در این شهرستان برپا می‌شود.
نوروزی عنوان کرد: مراسم شب شعر و خاطره‌گویی ویژه هفته دفاع مقدس در روز دوشنبه ششم مهرماه در محل بوستان شهدای گمنام شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم پس از نماز مغرب و عشاء در جوار شهدای گمنام در محل بوستان شهدای گمنام با حضور جمعی از شعرای این شهرستان برپا می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: هدف از برپایی این مراسم شب شعر و خاطره‌گویی آشنایی نسل نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

 


کد مطلب: 127819

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/127819/2/برنامه-های-ارشاد-گچساران-هفته-دفاع-مقدس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1