کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون در سربیشه و متن پیامک جنجالی

1 مهر 1394 ساعت 0:13


نماینده ای نیستم که نزدیک به انتخابات  در میان مردم حضور پیدا کنم

غلامرضا تاجگردون در نشستی با مردم روستای سربیشه این شهرستان اظهار کرد: نماینده‌ای که نزدیک انتخابات برای اخذ رأی در میان مردم حضور پیدا کند، نیستم اگر چه در آن زمان نیز برای ارائه گزارش و پاسخگویی اعمال خود خدمت مردم می‌رسم.

وی با بیان اینکه هر آنچه در توان داشتیم برای برطرف کردن مشکلات مردم این منطقه انجام دادیم، افزود: شما به واسطه رأی خود نماینده انتخاب می‌کنید و اعتقاد من نیز بر این است که مردم خود باید تکلیف و سرنوشت خود را مشخص کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید با اندیشه و تفکر خود صلاح و سرنوشت خود را تعیین کنیم و این اصل قضیه زندگی یک انسان است.

تاجگردون بیان کرد: انسان‌ها و جوامع موفق جوامعی هستند که بر حسب اندیشه و نیاز و آنچه احساس می‌شود آینده بهتری رقم می‌خورد خود تصمیم‌گیرنده هستند.

وی ادامه داد: در گوشه گوشه تصمیمات و رأی و هر جایی که امضایی می‌کنیم باید فکر کنیم که این امضا و نقش ما چه تأثیری در زندگی موکلان ما دارد.

زدودن حس تبعیض در گچساران کار ساده‌ای نیست

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احساس تبعیض تمام وجود انسان‌های این منطقه را فرا گرفته و می‌گیرد و زدودن این حس از وجود مردم کار ساده و آسانی نیست.

تاجگردون با بیان اینکه باید ریشه این حس تبعیض را خشکاند، گفت: این عمل با کلام، حرف و حتی سخنرانی من در این مکان نیز امکان ندارد، اما اگر مردم مبارزه با این حس را درک کنند می‌توانند آن را از بین ببرند.

وی در ادامه با بیان اینکه دیگر در خصوص مسائل هسته‌ای و سطح اول کشور مسئله محرمانه‌ای وجود ندارد، تصریح کرد: خوشبختانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورتی مسائل کشور را بررسی می‌کند که دیگر محرمانه و غیرمحرمانه وجود ندارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: محرمانانه‌تر از مسائل هسته‌ای کشور وجود نداشت که طی چند هفته گذشته محرمانانه‌ترین اسرار هسته‌ای کشور نیز از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عرضه شد.

تاجگردون در بخش دیگری از سخنان خود، گچساران را متمایزتر از دیگر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: اگر اقوام مختلف در این شهرستان در کنار هم به خوبی کار کنند، موفق هستیم ولی اگر سبب اختلاف‌افکنی و سنگ‌اندازی شویم سر به زیر می‌شویم.

وی در ادامه با اشاره به پروژه گازرسانی به باباکلان تصریح کرد: سرانه هر خانوار برای گازرسانی طبق استاندارد دو میلیون تومان است اما این امر برای روستای باباکلان ۲۸ میلیون تومان شده است.

کسی نگفت که آب سد چم‌شیر کجا می‌رود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی رفتارهای مردم در خصوص دریافت نامه برای کار کردن در سد چم‌شیر گفت: بسیاری از افراد برای کار کردن در سد چم‌شیر تقاضای دریافت نامه داشتند اما کسی نگفت که آب سد چم‌شیر کجا می‌رود.

وی ادامه داد: ۶ ماه تمام برای دریافت مجوز آب پتروشیمی گچساران در حال رایزنی و پیگیری هستم و این در حالی است که دو سد بزرگ در اطراف گچساران وجود دارد.

شرکت در جشن مزدوران در سربیشه

تاجگردون خطاب به حضار گفت: چه اشکالی دارد که یک ترک به یک لر رای دهد و یا برعکس. نماینده اگر خوب باشد می ماند و اگر بد باشد خواهد رفت پس دعوا راه نیاندازید و اختلافات قومی را بیشتر نکنید، فقط به واسطه آنکه رای بیاورید.
نماینده مردم گچساران و باشت با ابراز ناراحتی از یکسری بدخلاقی ها تصریح کرد: امروز یک پیامک بین مردم ارسال شده است که قصد نداشتم آن را در این جلسه قرائت کنم، اما تصمیمم را تغییر دادم. در این پیامک آورده شده که: شرکت در جشن مزدوران در سربیشه، زیرپا گذاشتن زحمات چندساله قشقایی های گچساران... ننگ و نفرین بر مزدوران...
اما من می گویم ننگ بر هیچکس مباد. اگر کسی می خواهد برای سرنوشت خود و فرزندانش تصمیم بگیرد آیا او مزدور است؟ من لر و شما ترک که ریشه در هم داریم و زندگی مان بر هم آمیخته است اگر تصمیم گرفتیم با هم خوب زندگی کنیم آیا مزدوریم؟ این کجا با دین، اقوام،سنت، انسانیت و  اخلاق هم خوانی دارد؟ چه اتفاقی رخ می دهد که بطور مثال من لر اگر بخواهم از ترک حمایت کنم احساس کنم که از رای ام کم می شود؟! اگر کسی بر لر و ترک گفتن نفعی برده است اعلام کند. من برای این قضیه(اختلاف بین لر و ترک) احساس و اعلام خطر می کنم و برخی نیز در حال اختلاف افکنی هستند تا نگذارند عزت و سربلندی برای مردم گچساران و باشت فراهم شود.

همه با هم باشیم

تاجگردون در پایان بیان داشت: تا به انتها قول خواهم داد که چه باشم و چه نباشم خادم این ملتم و برای عزت و آبادانی، رشد و بالندگی ایران عزیزمان در مقابل همه اهریمنان و در مقابل تمامی آنان که دشمنان ایران اسلامی هستند و در مقابل خط دین و ولایت می ایستند، می ایستم و بدانید و بدانیم عزت و آینده بهتر این مردم در گروی یک کلمه و آن این است که همه با هم باشیم، برای آنکه بهتر زندگی کنیم.

به گزارش کبنانیوز،  در این نشست مهندس افراسیاب پرویزی، دکتر میرزاوند و دکتر کریمی نیز به ایراد سخنرانی پرداختند که به زودی بخش هایی از اظهارات آنان از طریق کبنا منتشر خواهد شد.

(این خبر تکمیل می شود)

گزارش تصویری: آرش کنارکوهی

SarbisheTajgardoun (1) SarbisheTajgardoun (2) SarbisheTajgardoun (3) SarbisheTajgardoun (5) SarbisheTajgardoun (6) SarbisheTajgardoun (7) SarbisheTajgardoun (8) SarbisheTajgardoun (9) SarbisheTajgardoun (10) SarbisheTajgardoun (11) SarbisheTajgardoun (12) SarbisheTajgardoun (14) SarbisheTajgardoun (16)  SarbisheTajgardoun (19) SarbisheTajgardoun (20) SarbisheTajgardoun (21) SarbisheTajgardoun (22) SarbisheTajgardoun (23) SarbisheTajgardoun (24) SarbisheTajgardoun (25) SarbisheTajgardoun (26) SarbisheTajgardoun (27) SarbisheTajgardoun (28) SarbisheTajgardoun (29)  SarbisheTajgardoun (31) SarbisheTajgardoun (32) SarbisheTajgardoun (33) SarbisheTajgardoun (34) SarbisheTajgardoun (35)   SarbisheTajgardoun (39) SarbisheTajgardoun (40)  SarbisheTajgardoun (43) SarbisheTajgardoun (44) SarbisheTajgardoun (45) SarbisheTajgardoun (46) SarbisheTajgardoun (47) SarbisheTajgardoun (48) SarbisheTajgardoun (49) SarbisheTajgardoun (50) SarbisheTajgardoun (51)  SarbisheTajgardoun (53) SarbisheTajgardoun (54) SarbisheTajgardoun (55) SarbisheTajgardoun (56) SarbisheTajgardoun (57) SarbisheTajgardoun (58)  SarbisheTajgardoun (60) SarbisheTajgardoun (61) SarbisheTajgardoun (62) SarbisheTajgardoun (63) SarbisheTajgardoun (64)  SarbisheTajgardoun (66) SarbisheTajgardoun (67) SarbisheTajgardoun (68) SarbisheTajgardoun (69) SarbisheTajgardoun (70) SarbisheTajgardoun (71) SarbisheTajgardoun (72) SarbisheTajgardoun (74) SarbisheTajgardoun (75) SarbisheTajgardoun (76) SarbisheTajgardoun (77) SarbisheTajgardoun (78) SarbisheTajgardoun (79) SarbisheTajgardoun (80) SarbisheTajgardoun (81)  SarbisheTajgardoun (83) SarbisheTajgardoun (84) SarbisheTajgardoun (85) SarbisheTajgardoun (86)  SarbisheTajgardoun (88) SarbisheTajgardoun (89) SarbisheTajgardoun (90) SarbisheTajgardoun (91) SarbisheTajgardoun (92) SarbisheTajgardoun (93) SarbisheTajgardoun (94) SarbisheTajgardoun (95) SarbisheTajgardoun (96) SarbisheTajgardoun (97) SarbisheTajgardoun (98)  SarbisheTajgardoun (100) SarbisheTajgardoun (102)  SarbisheTajgardoun (104) SarbisheTajgardoun (105) SarbisheTajgardoun (106) SarbisheTajgardoun (107) SarbisheTajgardoun (108)   SarbisheTajgardoun (111)

 


کد مطلب: 125978

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/125978/2/تاجگردون-سربیشه-متن-پیامک-جنجالی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1