کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گرد و خاک هوش سفید گچساران در مسابقات کشوری

26 مرداد 1394 ساعت 19:37


.
تیم رباتیک و اختراعات گچساران که مقام های برتر کشوری را در اختیار داشت این بار نیز در مسابقات روبوکاپ و اختراعات کشور در استان مازندران درخشید.
به گزارش کبنانیوز، این مسابقات امسال در استان مازندران و با حضور تیم‌های اختراعات و رباتیک از سراسر کشور برگزار شد که دو طرح از تیم هوش سفید گچساران در مسیر تجاری‌سازی و تولید انبوه توسط داوران این مسابقات انتخاب گردید.
محمد کریمی پور سرپرست و مربی این تیم ضمن تأیید خبر قهرمانی تیم هوش سفید گچساران که به همت انجمن هوافضای استان و به ریاست علی محمودیان به دست آمد، به کسب ۶ عنوان رنگارنگ در این مسابقات اشاره کرد و به خبرنگار کبنا گفت: کسب رتبه اول طراحی ربات از لحاظ فنی در ربات مسیریاب توسط پرنیا دلاوری، هانیه غرخانی، فاطیما اسدپور و آیگین قره قانی، کسب رتبه اول در طرح اختراعی در مقطع دبیرستان و کسب رتبه سوم ربات تعقیب خط ویژه مقطع ابتدایی توسط یگانه نادری و معصومه رستگار و کسب رتبه سوم در طرح اختراعی فنی در مقطع دبیرستان تارخ شیروانی، سعید نگهداری، مبین نصیری، بیات علیرضا باشتی زاده  و اشکان عبدی زاده، کسب رتبه اول طرح اختراعی در مقطع ابتدایی توسط نرگس مظاهری مرضیه خماری پرستو معصومی، کسب رتبه دوم طرح اختراعی دبیرستان ساناز غضنفری و مونا شفیعی نژاد از مقام های این تیم بوده است.
کریمی پور در ادامه اظهار داشت: مسابقات از سطح قابل قبولی برخوردار بود چراکه وقتی اختراعات بزرگی از سراسر کشور در کنار هم جمع شوند مسیر خوبی از پیشرفت را مهیا می‌سازند.
کریمی پور در پایان ضمن تشکر از دانش آموزان و اولیا دانش آموازن که در این سفر همگام و همراه تیم هوش سفید گچساران بودند و با تشکر از سه همکار خود علی محمودیان، مهندس محسن رحیمی و مهندس مینا مظفری، جوایز خود را به ۴نفر از مسئولین شهرستان و استان آقایان دکتر تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، ظهیرالدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران و امین محمدی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به جهت حمایت از این تیم تقدیم کرد؛ و همچنین رحیمی فرماندار گچساران را شایسته تقدیر و قدرشناسی دانست.
اختتامیه این مسابقات روز گذشته در دانشگاه شمال با حضور مسئولین کشوری و شخصیت های علمی برجسته در دانشگاه شمال برگزار و جوایز این تیم‌ها اهدا شد.
Robatik (11)
Robatik (14)
Robatik (1) Robatik (2) Robatik (3) Robatik (4) Robatik (5) Robatik (6) Robatik (7) Robatik (8) Robatik (9) Robatik (10) Robatik (11) Robatik (12) Robatik (13) Robatik (14) Robatik (15) Robatik (16) Robatik (17) Robatik (18)


کد مطلب: 120395

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/120395/2/گرد-خاک-هوش-سفید-گچساران-مسابقات-کشوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1