کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست جمعی از بزرگان ایل قشقایی با تاجگردون

21 مرداد 1394 ساعت 2:13


.

نشست جمعی از بزرگان ایل قشقایی با غلامرضا تاجگردون در شیراز برگزار شد.

به گزارش کبنانیوز و به نقل از یکی از حاضرین در جلسه، سیروس آقایی و منصور مرادی بانیان این جلسه بوده اند.

در این جلسه که چندی پیش در شیراز برگزار شده است افرادی چون افراسیاب پرویزی، خسرو طاهری، محمود کریمی، محمدرضا باقری فرد، محمدرضا مرادی، دکتر میرزاوند، سیاوش اسدپور، سانیار آقاکریمی آرخلو، شاپور کشکولی، رسول بگ کریمی یادکوری، مهندس دیزجانی ، مهندس شهریاری، مهندس مرادی، روح‌الله کریمی، مهندس داود ایوبی، حاج اشکان کردلو ، مجید قراچه، آقایی از طایفه قراچه، حاج مراد صفری و... حضورداشته‌اند.

در این جلسه ابتدا محمود کریمی ضمن معرفی حضار در جلسه، وجود دکتر تاجگردون را در مجلس غنیمتی برای جنوب ایران و نیز افتخاری برای سرمایه ملی دانسته و وحدت اقوام و شایسته‌سالاری را مدنظر آن جمع دانسته و عملکرد نماینده فعلی را در طی سه سال اخیر بی‌نظیر عنوان کرده است. وی همچنین خواستار توجه بیشتر به قشرهای آسیب‌پذیر و رعایت اعتدال در به‌کارگیری افراد در مسئولیت‌های مختلف با توجه به شایسته‌سالاری را ملاک عمل و انتخاب دانست و اظهار داشته است که جمع حاضر بخشی از نخبگان و بزرگان قشقایی هستند که به‌طور صد درصد از نماینده فعلی حمایت خواهند کرد.

این فرد همچنین به کبنانیوز می‌گوید: در این نشست صمیمی، مهندس افراسیاب پرویزی نیز ضمن حمایت کامل خود از دکتر تاج گردون از همه حضار و سایرین خواسته است تا از این نماینده حمایت کنند. پرویزی در بخش‌هایی از صحبت‌های خود گفته است:

اگر ما مجلس قوی و قدری داشته باشیم، همین قوی و باتدبیر بودن مجلس و با کاردان بودن آن می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم و این نیز درگرو انتخاب ماست که انسان‌هایی قدر و باتدبیر را پیدا و مشخص و روانه مجلس کنیم. اگر ما سهل‌انگاری و کوتاهی کنیم و افراد قدر را به مجلس نفرستیم حرفی برای گفتن نخواهیم داشت؛ بنابراین ما باید خوب انتخاب کنیم.

پرویزی در ادامه گفته است: آقای دکتر تاجگردون از خانواده‌ای شایسته و وارسته، مذهبی و برادر شهید بوده و ما باورمان این است که بایستی خوب انتخاب کنیم. اگر زمین و بذر خوب انتخاب کردیم در انتها خوب درو خواهیم کرد. در استان ما و در شهرستان ما سالیان سال بود که مسئله قومیت‌گرایی مطرح بود و این را هم پیاده هم می‌کردیم و قوم‌گرایی به‌حداعلای خود رسیده بود. مسئله قوم‌گرایی را قبلاً بها دادیم و لر و ترک به دودسته تقسیم شدند... بنده اصلاح‌طلب بوده‌ام و در همان زمان خود (کاندیداتوری) قوم‌گرایی کردیم و باید بگویم که اشتباه کردیم و اکنون دیگر باید مسئله قوم‌گرایی را کنار بگذاریم و آن را کمرنگ کنیم و باید ایجاد صمیمت بیشتری نموده و فاصله‌ها را کم کنیم. آنچه را که در توانمان هست عمل و نفاق‌ها را از بین ببریم... ما اگر نتوانیم سرنوشت خود را خودمان رقم بزنیم به خودمان ظلم کرده‌ایم.

مهندس پرویزی در انتها اظهار داشته است: اکنون نیز همه به این نتیجه رسیده‌اند که جناب آقای تاجگردون مرد عمل و کاردان می‌باشند. اکنون محبوبیت جناب تاجگردون بین لر و ترک زبانزد شده است. امیدوارم که هم ایشان و سایر بزرگان کنار هم ایستاده و اختلافات را حل تا عقب‌ماندگی استان و شهرستان جبران شود و همان‌طور که بسیاری گفته‌اند و نیز فرزند شهید مطهری نیز فرموده‌اند مجلس آینده مجلس متفاوت و غیر از مجلس امروزی خواهد بود. با حضور و حمایت خود اجازه ندهیم که افراد باتدبیر و شایسته از دور خارج شوند. امیدوارم که بتوانیم که در کنار هم مشکلات را حل‌وفصل کنیم.

(عکس ها با تلفن همراه گرفته شده و با همین کیفیت برای کبنانیوز ارسال شده اند).

GhashghaeeTaj (1) GhashghaeeTaj (2) GhashghaeeTaj (3) GhashghaeeTaj (4) GhashghaeeTaj (5) GhashghaeeTaj (6)


کد مطلب: 119614

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/119614/2/نشست-جمعی-بزرگان-ایل-قشقایی-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1