کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی: آغاز ۶ کیلومتر از راه آهن یاسوج / اختصاص یک میلیارد به سرآبتاوه+ تصاویر

4 مرداد 1394 ساعت 9:27


جمعی از مسئولان شهرستان بویراحمد با حضور نماینده نماینده این شهرستان با روستای مردم سرآبتاوه دیدار کردند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج در این بازدید نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه سرآبتاوه روستا است ولی به اندازه یک شهر جمعیت دارد، گفت: به مردم سرآبتاوه قول دادم این روستا را در شان مردمش آباد کنم که خوشبختانه با کمک دولت کارهای عمرانی در این منطقه شروع شد.
زارعی تصریح کرد: ۳۰ هزارمتر آسفالت، جدول کشی خیابانها، روشنایی معابر، حل مشکلات تبدیل اراضی مسکونی اهالی، پیگیری برای ایجاد فضای ورزشی و تکمیل طرح هادی روستایی از مهم ترین اقدمات بوده که در منطقه سرآبتاوه انجام گرفت.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت رودخانه سرآبتاوه اظهار کرد: بنیاد مسکن طرح یک پارک زیبا با تمام امکانات را درکنار این رودخانه تهیه کند، تا اعتبار آن را به صورت ملی جذب کنم و فضای تفریحی  برای مردم قدرشناس سرابتاوه ایجاد کنیم.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی به اختصاص یک میلیارد تومان دیگر برای تکمیل خدمات رسانی به سرآبتاوه در سال جاری خبر داد و گفت: با این اعتبار تمام کم وکاستی های این روستا برطرف خواهد شد و این چیزی جز خدمت بی منت برای مردم نیست.
زارعی در جمع مردم سرآبتاوه از شروع به کار پروژه راه آهن یاسوج –اقلید سخن گفت و یاد آورشد: با پیگیری که داشتم خوشبختانه ۶ کیلومتر از پروژه راه آهن یاسوج شروع به کار کرده که این برای مردم استان و شهرستانهای بویراحمد ودنا خبر خوش و امید وار کننده ای است.
عضو کمسیون صنعت ومعدن مجلس شواری اسلامی ابراز داشت: امروزه می توانم  با سربلندی به مردم بویراحمد و دنا نوید دهم که این دو شهرستان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.
نماینده دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شواری اسلامی تصریح کرد: به قولی که مردم دادم پایپند بودم و هر روز در تلاش هستم تا عمران و آبادانی  را به روستاها ببرم و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را به مردم ولایت مدار شهرستانهای بویراحمد و دنا هدیه کنم.
IMG_0086 IMG_0090 IMG_0091 IMG_0093 IMG_0096 IMG_0108 IMG_0109 IMG_0120 IMG_0101 IMG_0103 IMG_0093 IMG_0125


کد مطلب: 116621

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/116621/2/زارعی-آغاز-۶-کیلومتر-راه-آهن-یاسوج-اختصاص-یک-میلیارد-سرآبتاوه-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1