کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معارفه پرحاشیه اداره ورزش گچساران؛ حسینی نیامد

15 تير 1394 ساعت 10:00


مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره ورزش وجوانان باحضورمدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و جمعی از مدیران ادارات، ورزشکاران و پیشکسوتان در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
در این برنامه از اسماعیل حسینی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان قدردانی و اصغر نوروز نژاد بعنوان رئیس جدید این اداره در شهرستان معرفی شد.
رئیس جدید اداره و رزش و جوانان گچساران با اشاره به اینکه ما آماده شنیدن هر گونه نقد و انتقاد و پیشنهاد کارساز جهت توسعه و ارتقای هرچه بهتر ورزش شهرمان هستیم بیان کرد: اداره ورزش و جوانان به علت گستردگی حوزه کاری خود نیازمند تعامل و همکاری با دستگاه ها و بزرگان و پیشکسوتان ورزشی می باشد و این تعامل و هماهنگی قطعا سر لوحه کار ما خواهد بود.
نوروز نژاد در ادامه به ظرفیت های خوب ورزشی در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان ورزشکار این شهرستان دارای استعداد های بالقوه هستند و این را در میادین و مسابقات ورزشی استانی و کشوری اثبات کرده اند ولی متاسفانه این شهرستان حتی یک سالن ورزشی اختصاصی برای بانوان ورزشکارندارد، که امیدواریم که مسئولین شهرستان احداث یک سالن ورزشی ویژه بانوان را در دستور کار خود قرار دهند.
نوروز نژاد ۲۰ سال دبیر ورزش اداره آموزش و پرورش و ۱۵سال رئیس هیئت هندبال شهرستان و مربی گری هندبال شرکت نفت و گاز در لیگ برتر را در کارنامه کاری خود دارد.
حاشیه جلسه زمانی آغاز شد، که  یکی ازحاضرین در جلسه به دفاع از رئیس تودیع شده اداره ورزش و جوانان پرداخت و به نحوه مدیریت  مدیر کل ورزش و جوانان استان اعتراض شدید داشت. که در این هنگام فرماندار گچساران اظهار داشت: من به صراحت اعلام میکنم  بنده از حسینی رئیس سابق اداره و ورزش  گچساران بابت عدم حضورش دراین جلسه تودیع و معارفه گلایه مند و بسیار انتقاد دارم و وی باید هر طوری بود در این برنامه حضور داشت و در ضمن من بارها حسینی را نصیحت کردم و اما گوش شنوایی نداشت و آن این بود،به وی گفتم : در مواردی که در حوزه اختیارات شما نیست در آن وارد نشو و خودت را خسته نکن.
حبیب قلندری
IMG_0705 IMG_0706      IMG_0731 IMG_0738    IMG_0767    IMG_0784
 


کد مطلب: 114041

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/114041/2/معارفه-پرحاشیه-اداره-ورزش-گچساران-حسینی-نیامد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1