کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قدردانی حجازی از برخورد قضائی با دست اندازان به بیت المال

3 تير 1394 ساعت 8:29


امام جمعه شهرستان گچساران در این دیدار که با حضور ریئس دادگستری شهرستان،دادستان عمومی و انقلاب،قضات و کارکنان  و روسای ادارات تابع دستگاه قضایی برگزارشد. ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان والامقام شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش،اظهار داشت: دستگاه قضایی و شما عزیزان هستید که حق مظلوم یا کسی که زبان بلیغی ،قلم رسایی و قدرت اجتماعی ندارد یا بهر دلیلی مظلوم واقع شده  را از ظالم میگیرید و این افتخاربس بزرگی است و این مقام بر شما مبارک باشد.
حجت السلام سید امین الله حجازی به اقتدار دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: کار دسjگاه قضایی بسیار سخت و پیچده است و تا حق اثبات شود کار بسیار دشواری است. اما به ما شیعیان و بخصوص افرادی که در دستگاه قضایی انجام وظیفه می کنند، یاد داده اند که از خدابترسند و دقت کنند و نگذارند حق کسی ضایع شود. و بعد از اجرای عدالت از هیچ احدو الناسی نترسند و محکم و استوار باشند.
وی در ادامه عنوان کرد: باید دستگاه قضایی تقویت شود بنده از تربیون نماز جمعه و دولت و مردم  و هر کدام به سهم خودش باید به نحو شایسته و مطلوب دستگاه قضایی را حمایت و تقویت کنند.
حجازی در مورد  کسانی که  منابع طبیعی و اراضی ملی  را تصرف می کنند اشاره کرد و افزود: کسی که می آید ادعا می کند چندین هکتار زمین از بیت المال را تصرف کرده و احساس قدرت و زرنگی می کند و خوردن از بیت المال را حلال می داند و خودش را یک سر و گردن بالاتر می بیند اینجاست که باید گردنش را محکم زد. چون همه در برابر قانون باید خاضع و متواضع باشند، و از اقدام و برخورد جدی که دستگاه قضایی با این دست اندازان به بیت المال بعمل آورده تشکر و قدردانی ویژه می شود. IMG_0276 IMG_0273 IMG_0268 IMG_0265 IMG_0257 IMG_0258  IMG_0263
 
 


کد مطلب: 112211

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/112211/2/قدردانی-حجازی-برخورد-قضائی-دست-اندازان-بیت-المال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1