کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاظم پور، کنارکوهی، زواره؛ همه پیروز شدند

1 تير 1394 ساعت 8:58


.
اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات گچساران برای مدت دو سال انتخاب شدند.
به گزارش کبنانیوز؛ عصر دیروز با حضور امیر نوروزی مدیر اداره ارشاد اسلامی گچساران و پرویز مددی مدیر رسانه ای این اداره، اولین نشست اعضای هیئت مدیره برگزار شد.
تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد به این شرح است؛
۱- رئیس خانه مطبوعات؛ آرش کنارکوهی
۲- نایب رئیس خانه مطبوعات؛ زواره کائیدی
۳- خزانه دار و امور مالی؛ امین دهقانی
۴- دبیر هیئت مدیره؛ میلاد نظری
۵- اسماعیل ولایت؛ عضو هیئت مدیره
۶- حسام الدین رحمانی؛ عضو هیئت مدیره
۷- بهنام عکاشه؛ عضو هیئت مدیره
------------------------------------------------------
۸- علیمراد کاظمپور؛ بازرس
۹- کوروش رضائی؛ بازرس علی البدل
------------------------------------------------------
علی البدل:
۱۰- حبیب اله قلندری؛
۱۱- آیدا طاهری؛
۱۲- پریسا خمیسی؛
بهنام عکاشه؛ این متن با عنوان شخصیت حقیقی نگارش شده است؛

نکاتی چند درباره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات گچساران؛
الف؛ واقع این است که هنوز هم به اشتباه نام این خانه را انجمن خبرنگاران می نامیم و با همین لفظ طیف گسترده ای از نویسندگان، موزعین، دکه داران، پیشکسوتان و حتی علاقه مندان به این صنعت را نادیده می گیریم.
ب؛ رای آوری(آرای اول تا چهارم که مربوط به آقایان ولایت، دهقانی، نظری و کنارکوهی) چهره هایی از عرصه رسانه که بیشتر در متن و کمتر در حاشیه هستند از نکات بارز این انتخابات بود. رای راقم علیرغم توقعی که بود نمایانده نادیده گرفتن انتظارات جمعی خبرنگاران بود که باید سعی کنم در آینده کمی تجدیدنظر در رفتار حرفه ای و صنفی داشته باشم.
ج؛ پیروزی تعداد بیشتری از اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل و از طرفی انتخاب اعضای اصلی بدون در نظر گرفتن دیدگاه های سیاسی، نشان می دهد این خانه قصد دارد با دوری از جریانات سیاسی به فعالیت صنفی نگاه حرفه ای داشته باشد.
د؛ توجه اعضای هیئت مدیره باید به دنبال مسائل صنفی و رفاهی از جمله آموزش های حرفه ای، زمین یا مسکن، بیمه های اجتماعی و بیمه های تکمیلی، ارتباط همه جانبه و موثر با همه طیف های اجتماعی، ساماندهی مطبوعاتی چی ها، گسترش تعریف رسانه ای و... هزاران کارنکرده که دوستانی که مسئولیت گرفته اند بایستی به آن توجه داشته باشند.
ه؛ انتخاب هوشمندانه آرش کنارکوهی و زواره کائیدی به عنوان چهره هائی از دو جریان سیاسی و رسانه ای اگر چه کاملا تصادفی، ولی نشانه ای از دوری اعضا از تعلقات سیاسی بود. کائیدی با قبول سمت نایب دبیری علیرغم وضعیت خاص اداری و سیاسی نوعی ایثار از خود نشان داد و کنارکوهی با تعهد اخلاقی مبنی بر خدمتگزاری به همه اعضای مجمع بار سنگینی را به دوش گرفته اند.
و؛ از همه اصحاب رسانه، چه آنها که پیروز شده اند و چه آنها که بسا با کمی شانس می توانستند به جای اعضاء باشند انتظار می رود به یاری همکاران خود بشتابند و این خانه را که نوساخته است بنیانی مستحکم بخشند.
ز؛ هیئت مدیره موظفند از کسانی که موفق نشدند به هر دلیلی در این انتخابات شرکت نمایند دلجوئی نمایند و همچنین از مجموعه امیر نوروزی و همکاران که برای اولین بار موفق به انجام چنین خانه ای شدند سپاسگزاری به عمل آید.
به امید آن روز
EntekhabKhabarnegaran-(17) EntekhabKhabarnegaran-(16) EntekhabKhabarnegaran-(15) EntekhabKhabarnegaran-(14) EntekhabKhabarnegaran-(13) EntekhabKhabarnegaran-(8) EntekhabKhabarnegaran-(9) EntekhabKhabarnegaran-(10) EntekhabKhabarnegaran-(11) EntekhabKhabarnegaran-(12) EntekhabKhabarnegaran-(7) EntekhabKhabarnegaran-(6) EntekhabKhabarnegaran-(5) EntekhabKhabarnegaran-(4) EntekhabKhabarnegaran-(3) EntekhabKhabarnegaran-(1) EntekhabKhabarnegaran-(2)


کد مطلب: 111831

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/111831/2/کاظم-پور-کنارکوهی-زواره-همه-پیروز-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1