کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زینل زاده: نه به تهران می روم نه کاندیدا می شوم

30 خرداد 1394 ساعت 8:35


IMG_0197حبیب قلندری
شهردار گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: در بحث زیبا سازی و مبلمان شهری با کمبود جدی الخصوص در معابر و بلوار شهر مواجه هستیم و ما اعتقاد داریم در ارتباط با زیبا سازی و طراحی و معماری شهری با توجه به پیشینه قدیمی شهرستان گچساران نسبت به شهرهای دیگر استان کهگیلویه و بویر احمد جای کار بیشتر وجود داشته و دارد.
اردلان زینل زاده با اشاره به اینکه شهرداری در بحث فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی تعامل و همکاری و مشارکت بسیار خوبی با سایر دستگاه های فرهنگی شهر داشته، افزود: ما بعنوان مدیریت شهری و همچنین با توجه به دید گاه شورای شهر مبنی بر افزایش فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در سال جاری تلاش کردیم یک سری جشن های محله ای را برای اولین بار در سطح شهر با کیفیت بسیار بالا برگزار کرده که خوشبختانه با استقبال بی نظیر و گسترده شهروندان و ساکنین محله ها مواجه شدیم.
وی در بحث فضای سبز شهری تصریح کرد: در سال گذشته یک سری پارک های برای توسعه فضای سبز احداث کردیم که پارک جنگلی و کوهستان از این دست پارکها می باشد و در پارک کوهستان یک آمفی تئاتر با کالبد و موقیعت جدید که می تواند تاثیرات خاص خودش را داشته باشد که جهت نمایش و برگزاری و اعیاد ،مناسبتهای مذهبی،جشن ها که قریب به ۱۵ هزار نفر می توانند از آن استفاده کنند طراحی و پیش بینی کرده ایم.
زینل زاده پروژه های پارک بانوان ،پارک های ناحیه ای سادات،رادک،شهید محلاتی،کارکنان دولت و کانال های دفع آبهای سطحی رزمندگان،شهید محلاتی، کارکنان دولت و ساماندهی بلوار های ۳۵ متری کارکنان دولت، میدان فردوسی به شهر ک هدایت و بلوار سوم باغ فردوس به فرهنگیان و روشنایی بلوار معلم و طرح نهال کاری و آسفالت تقاطع فنی و حرفه ای، محلاتی به آبگرمو، شهرک مکانیک ها، مجتمع ادارات و احداث دریاجه مصنوعی درپارک نفت از پروژه های در حال اجراء یا انجام شده شهرداری گچساران می باشد.
** تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارم
شهردار گچساران در پاسخ به سوال آیا در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی کاندید خواهد شد و بحث استیضاح صحت دارد یا نه ؟ جواب داد: تصمیمی برای شرکت در انتخابات مجلس ندارم و اما در مورد استیضاح تعجب می کنم که این شایعات چگونه نشر داده میشود و دلیلی هم برای این شایعات نمی بینم، بنده همچو گذشته با تمام توان برای عمران شهری  و خدمات رسانی به همشهریان گچسارانی تلاش خواهم کرد.
زینل زاده در مورد کمبود تجهیزات و امکانات در آتش نشانی شهرداری تصریح کرد: در سفری که به تهران داشتم و جلسه ای که به اتفاق آقای دکتر تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت با معاون عمرانی وزیر کشور داشتیم که قول های مساعدی  به ما داده شد. و ما بزودی یک سری تجهیزات آتش نشانی خریداری خواهیم کرد و ما این مورد حساس را بشدت پیگیری می کنیم.
توضیح کبنانیوز؛
۲۸ خرداد آخرین مهلت استعفای مسئولین از سمت های خود برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی بود.
IMG_0188


کد مطلب: 111507

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/111507/2/زینل-زاده-نه-تهران-می-روم-کاندیدا-شوم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1