کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراض به کارخانه مرغ تخم گذار گچساران

26 خرداد 1394 ساعت 0:22


تعدادی ازاهالی سه روستای ماهور باشت، کلاغ نشین، پاکوه در فرمانداری گچساران تجمع کردند.
در جلسه ای که با حضور معاون فرماندار و اهالی سه روستا تشکیل شد، روستائیان گفتند: کارخانه مرغ تخم گذار که در مجاورت این روستا ها مشغول فعالیت می باشد بعلت بوی تعفن و فضای آلوده ناشی از فضولات و لاشه مرغ فعالیت هایمان را محدود، ارزش ملکی زمین هایمان را تنزل، و باعث هجوم حشرات موزی ناقل بیماری به روستاهای مان شده و از همه مهمتر، ما در فضای آلوده متعفن نفس می کشیم. که به شدت بهداشت و سلامتی مان در خطر است.
در ادامه بیان کردند: که موارد را در یک سال گذشته به دستگاه های ذیربط گزارش داده که توسط آنان کارخانه مرغ تخمگذار مورد بازید قرار گرفت و موارد خلاف مقررات بهداشتی مشاهده شد و در نهایت مدیر کارخانه متعهد و ملزم به حفر گودال استاندارد و نصب دستگاه لاشه سوز شد اما تاکنون این کارخانه به تعهدات خود عمل ننموده و ما از مسئولین تقاضای رسیدگی فوری و قانونی را داریم.
سید مرتضی سجادپور (معاون فرماندار) که مدیریت این جلسه را بر عهده داشت به روستائیان گفت: در اولین فرصت با حضور نماینده دستگاه قضایی و نمایندگان این روستاها و مدیر عامل کارخانه تخمگذار جلسه ای برگزار و با توجه به مصوبات قبلی، تصمیم قانونی گرفته تا مشکلات اهالی این سه روستا مرتفع گردد.
حبیب الله قلندری
IMG_9912 IMG_9913 IMG_9926 IMG_9930 IMG_9933 IMG_9936 IMG_9986


کد مطلب: 110887

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/110887/2/اعتراض-کارخانه-مرغ-تخم-گذار-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1