کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رایزنی پارلمانی تاجگردون با همتای روسی

12 خرداد 1394 ساعت 4:20


.
رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی روز گذشته در دیدار با سرگئی ریابوخین رئیس کمیته بودجه و بازارهای مالی شورای فدراسیون روسیه بر لزوم توسعه همکاریهای پارلمانی دو کشور جهت سرعت بخشیدن به گسترش روابط سیاسی و اقتصادی ایران و روسیه تاکید کرد.

تاجگردون با بیان اینکه روابط ایران و روسیه جنبه دوستانه دارد و اعضای پارلمانهای دو کشور نقش بزرگی در توسعه آن ایفا می کنند، همتای روس خود را با ساختار مجلس شورای اسلامی و نقش های اصلی مجلس در ایران آشنا کرد.

سرگئی ریابوخین رئیس کمیته بودجه و بازارهای مالی شورای فدراسیون روسیه هم در این دیدار گفت: اعضای پارلمانهای دو کشور اهداف و مشکلات مشترکی دارند و تبادل نظر بین اعضا فرصت یافتن سازوکار حل مشکلات را می دهد.

وی نیز راجع به ساختار و زمینه های اصلی فعالیت شورای فدراسیون همکاری با دولت وجامعه تجاری و آخرین مقررات مالی روسیه برای با ثبات سازی اقتصاد سخن گفت.

تاجگردون پیش از این و در دیدار با خانم 'تاتیانا گولیکووا' رئیس دیوان محاسبات روسیه نیز در رابطه با تبادل تجربیات دو کشور در امور بودجه و محاسبات به بحث و گفت و گو نشسته بود.

TajRosiye-(9)

TajRosiye-(1)  TajRosiye-(3) TajRosiye-(4)  TajRosiye-(6) TajRosiye-(7) TajRosiye-(8)  TajRosiye-(10)TajRosiye-(2)TajRosiye-(5)


کد مطلب: 108656

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/108656/2/رایزنی-پارلمانی-تاجگردون-همتای-روسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1