کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست آسیب شناسی رسانه در گچساران

1 ارديبهشت 1394 ساعت 18:13


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران در این نشست گفت: بنده از روز اول دنبال تجدید حیاط خبر و خبرنگاری بودم که به دلایلی مثل عدم استقبال خبرنگاران و ترافیک کاری زیاد  این کار انجام شود
وی ادامه داد :درباره اخلاق کاری ،باید خبرنگاران خود تلاش کنند که خبر آن ها  در چهارچوب اخلاق و قوانین خبرنگاری باشد ،خبرنگاران امروز قدرتی فراتر از صلاح های جنگی دارند ، جهان امروز در دست غول رسانه است و هر رسانه ای که بهترین باشد صاحب این قدرت خواهد بود .
نوروزی افزود: در هر رشته ای باید ۳ اصل را در نظر بگیریم که شامل دانش ، بینش و خرد ورزی است  لازم است خبرنگاران با استفاده از این اصول خود را با دانش روز خبرنویسی و خبرنگاری همراه کنند و این کار به روند خبر نویسی کمک شایانی می کند .
رئیس اداره فرهنگ و  ارشاد شهرستان گچساران در ادامه گفت: همانطوری که قبلا هم گفتم اداره ارشاد کلاس های عکاسی و خبرنویسی را تقبل می کند و منتظر اعلام آمدگی خبرنگاران می باشد .
وی درباره انجمن صنفی خبرنگاران گفت : تشکیل این انجمن به همت خود خبرنگاران بستگی دارد و باید ابتدا یک اساسنامه نوشته شود و اداره ارشاد مکان این انجمن را در اختیار خبرنگاران قرار می دهد .
نوروزی در  پایان گفت : از نظر نظام جمهوری اسلامی مطبوعات باید ازچندین بند پیروی کنند که من به ۳ تا از آنها اشاره میکنم؛
۱- روشن ساختن افکار عمومی و بالا بردن سطح معلومات و دانش مردم در یک یا چند زمینه مورد اشاره
۲- پیروی از قانون اساسی جمهوری اسلامی
۳- تلاش برای رفع مرزبندی های تفرقه انگیز و قرار ندادن اقشار های مختلف در مقابل هم.
IMG_8311 [1600x1200]
IMG_8314 [1600x1200]
IMG_8310 [1600x1200]


کد مطلب: 100629

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/100629/2/نشست-آسیب-شناسی-رسانه-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1