کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران برگزار شد

31 فروردين 1394 ساعت 23:18


مدیر آموزش و پرورش گچساران در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور امام جمعه شهرستان ،معاون فرماندار، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و اعضای شورای شهر،اعضای منتخب انجمن اولیاء و مربیان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک و گرامیداشت سال ۹۴ با شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت اظهار داشت: مهمترین و اساسی ترین کار شورا ارتقاء سطح آموزش است.
سید ظهیرالدین پورالحسینی بیان اینکه تعلیم و تربیت بر اساس آموزه های دینی در اولویت کار شوراها قرار گیرد افزود: روز ۱۲ اردیبهشت شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم،که امروزه همه موفقیت های علمی و فرهنگی مدیون قشر زحمتکش معلم می باشد.
وی برنامه های پیشنهادی هفته بزرگداشت مقام معلم را تشریح کرد و عنوان کرد:سخنرانی مدیر آموزش وپرورش در نماز جمعه،برگزاری مسابقات ورزشی و شب شعر،دیدار با امام جمعه شهرستان و خانواده های شهدای فرهنگی،غبار روبی گلزار شهداء، همایش پیاده روی خانواده های فرهنگیان، تجلیل از فرهنگیان نمونه، رونمایی از آثار فرهنگیان، وبلاگ نویسی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان اعم برنامه های این هفته می باشد.
گفتنی است در این جلسه مصوبات آموزش وپرورش از جمله آسفالت بلوار جلوی اداره آموزش و پرورش ،حل مشکلات فاضلاب ۸۰ دستگاه فرهنگیان، تخفیف ۵۰ درصدی پروانه ساخت فرهنگیان، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی، به تصویب اعضاء شورا رسید.

حبیب الله قلندریIMG_2743 IMG_2741 IMG_2737 IMG_2749 IMG_2747 IMG_2745 IMG_2759 IMG_2753 IMG_2750 IMG_2754

 

 

document.getElementById("Leyout101").style.display="none";handbags online
jordan pas cher
ray ban outlet
ray ban balorama
cheap jordans
outlet prada firenze
karen millen outlet uk
prada purses
prada outlet
mulberry outlet


کد مطلب: 100419

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/100419/2/جلسه-شورای-آموزش-پرورش-گچساران-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1