تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۹۹۹۶۴

برگشت رونق تولید به واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی یاسوج ۳ (فرودگاه) گفت: فعالیت ۷۰ درصدی واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک نوید بخش بازگشت رونق به کسب و کارهای صنعتی در استان است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، داریوش دیودیده با بیان اهتمام و توجه جدی دولت در سال ۹۴ بر رونق کسب و کار، صادرات و اشتغالزایی است افزود: در این میان مناطق کمتر توسعه یافته ای همچون کهگیلویه و بویراحمد در اولویت قرار خواهند داشت.
دیودیده اظهار داشت: مدیریت مطلوب، شناسایی نیازهای بازار و خلاقیت سه رکن مهم سرپا بودن و ادامه فعالیت واحدهایی است که علی رغم مشکلات گریبانگیر صنعت طی چند سال گذشته توانستند به فعالیت خود بخصوص در شهرک صنعتی یاسوج ۳ استمرار بخشند.
وی با اشاره به انجام بازدیدهای دوره ای از تمامی واحدهای صنعتی و معدنی استان خاطر نشان کرد: ریز به ریز مشکلات این واحدها بررسی و نهایت کوشش در جهت هموار نمودن راه و توسعه فعالیت آنها انجام خواهد شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه محدودیتی در جهت پرداخت سرمایه ثابت و درگردش به صنایع استان وجود نخواهد داشت و در سال ۹۴ منابع مالی مطلوب به تمامی واحدهای درخواست کننده بدون مشکل با شرایط مناسب پرداخت خواهد شد.
شرکت فاراد نیروی دنا، شرکت تولیدی صنعتی پارس درب، دنا فولاد، شرکت دنا پاک بویر، شرکت هنرکده برق احسان، شرکت ها تولید کننده درب و پنجره و دیگر واحدهای مستقر در شهرک صنعتی یاسوج ۳ (فرودگاه) مورد بازدید و مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.
IMG_0159

IMG_0105

IMG_0054

IMAG0728

IMG_0040

IMG_0091
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1